به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در عسلویه استان بوشهر افزود: اکنون بیش از 273 هزار نفر در نوبت دریافت تسهیلات ازدواج قرار دارند که از این میزان 190 هزار نفر تعیین شعبه شده و در 2 ماه آینده پس از تکمیل پرونده، تسهیلات ازدواج آنها پرداخت می شود.
وی بیان کرد: حدود 80 هزار نفر باقیمانده نیز در انتظار تعیین شعبه توسط بانک ها برای دریافت تسهیلات ازدواج هستند.
سلطانی فر ادامه داد: در بخش جوانان با وجود همه انتظاراتی که وجود داشت دولت در پنج سال گذشته کارنامه خوبی از خود بر جای گذاشته است.
وی بیان کرد: در سال 1392 مجموع تسهیلات پرداختی قرض الحسنه ازدواج 29 هزار میلیارد ریال و تا سقف 30 میلیون ریال بود اما این در سال گذشته به 120 هزار میلیارد ریال با سقف 100 میلیون ریال برای هر جوان پرداخت شد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: اکنون میزان وام ازدواج برای هر جوان با دستور رئیس جمهوری و تصویب مجلس شورای اسلامی به 150 میلیون ریال افزایش یافته است.
وی ادامه داد: این میزان پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج در سال هایی که بانک ها با محدودیت اعتباری مواجه بودند یک عملکرد مناسب برای دولت تدبیر و امید در حوزه جوانان است.
در سفر چند ساعته وزیر ورزش و جوانان به عسلویه خانه جوانان این شهرستان افتتاح و همزمان با آن 11 طرح ورزی دیگر با اعتبار 172 میلیارد ریال در استان بوشهر بهره‌برداری و عملیات اجرایی پنج طرح ورزشی با اعتبار 100 میلیارد ریال آغاز شد.
وزیر ورزش و جوانان پیش از این اردییهشت امسال برای افتتاح چند طرح به استان بوشهر سفر کرده بود.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.