کمال دهقان منشادی روزدوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: عملیات بازگشت پروازهای حج تمتع سال 1397 از امروز پنجم شهریور آغاز و تا هفتم شهریور ماه ادامه دارد.
وی اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های انجام شده حاجیان بوشهری با چهار پرواز از فرودگاه مدینه وارد فرودگاه بین المللی بوشهر می شوند.
دهقان منشادی گفت: پرواز دوم ساعت 1:30 بامداد روز سه شنبه انجام و 223 حاجی از کاروان های دشتستان و اهل سنت این استان را به بوشهر منتقل می کند.
وی اضافه کرد: در پرواز سوم نیز که ساعت 10:20 روز سه شنبه ششم شهریورماه جاری در فرودگاه بوشهر به زمین می نشیند ۲۰۷ حاجی شهرستان های دیلم، گناوه، دیر و کنگان به وطن بازمی گردند.
دهقان منشادی گفت: آخرین گروه حاجیان استان بوشهر با پرواز ساعت 3:50 بامداد روز چهارشنبه شامل ۲۵۴ حاجی شهرستان های دشتی، تنگستان و بوشهر وارد این استان می شوند.
وی یادآور شد: برای برنامه ریزی دقیق و مدون و در پی ارائه خدمات و تسهیلات مناسب برای عملیات بازگشت زائران حج تمتع 97 افزایش چرخ های دستی، به روز رسانی امکانات و ظرفیت مدیریت ترافیک مبادی ورودی و خروجی و استقرار میز خدمت و راهنمایی مسافر انجام شده است.
وی یادآور شد: همه پرواز‌های حجاج استان بوشهر به عهده شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) است و تمهیدات لازم برای استقبال از حجاج در نظر گرفته شده است.
امسال ۸۷۵ زائر از استان بوشهر به حج تمتع اعزام شدند و ۳۲ نفرهم خدمت رسانی به آنها را بر عهده داشتند.
حاجیان بوشهری ۲۸ و ۲۹ تیر به این سفر معنوی اعزام شده بودند.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.