رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: سرعت زیاد یک دستگاه پژو ۲۰۶ در محور "دالکی - کنارتخته" منجر به تصادف زنجیره‌ای چند خودرو و مرگ نوجوان ۱۴شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ جابر پاپری اظهار داشت: یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ که در محور "دالکی - کنارتخته" در حرکت بود؛ به دلیل سرعت زیاد و ناتوانی راننده در کنترل آن، واژگون شده و به لاین مقابل منحرف شد.

وی ادامه داد: این خودرو در لاین مخالف همزمان به ۲ خودرو "ایسوزو" که از سمت شیراز به سوی دالکی در حرکت بودند، برخورد کرده و سپس به بیرون از جاده واژگون می‌شود.
 
سرهنگ پاپری تصریح کرد: یک خودرو مزدا ۳ که پشت خودرو ۲۰۶ در حرکت بود، تلاش داشت که دچار سانحه نشود، ولی واژگون و به پایین جاده منحرف شد.
 
رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه در این حادثه، یک نوجوان ۱۴ ساله در خودرو پژو در دم جان باخت، گفت: ۳ سرنشین این خودرو و ۴ سرنشین خودرو مزدا ۳ مصدوم و به بیمارستانی در "برازجان" منتقل شدند و راننده "ایسوزو" که به صورت سطحی زخمی شده بود به صورت سرپایی مداوا شد.
 
رئیس پلیس راه استان بوشهر با اشاره به اینکه دلیل نهایی حادثه در دست بررسی است به رانندگان توصیه کرد: در راه‌های دو طرفه، سرعت مطمئنه را رعایت کرده، ضمن خودداری از انحراف به چپ از سرعت و سبقت غیرمجاز بپرهیزند تا حادثه‌ای برای خود و دیگران به وجود نیاورند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.