به گزارش ایرنا، عبدالمجید دوراهکی روز یکشنبه در نشست توسعه آموزش های مهارتی در روستاهای استان بوشهر افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده امسال آموزش مهارتی برای سه هزار روستایی دراین استان ارائه می شود.
وی با بیان اینکه آموزش‌های مهارتی ارائه شده برای توانمندسازی روستاییان است اظهار داشت: کمک به مهاجرت معکوس روستائیان از شهرها به روستاها با ارائه آموزش‌های مهارتی برای روستائیان، عشایر و مردم مناطق محروم در در دست اجراست و برنامه های مشخصی نیز برای این گروه‌ها توسط فنی وحرفه‌ای استان تدوین شده است.
دوراهکی اضافه کرد: ارائه آموزش‌های مهارتی به روستائیان مستلزم برنامه ‌ریزی دقیق کارشناسان از طریق نیازسنجی آموزشی و با کمک دست‌اندرکاران این امر، بویژه دهیاران امکان‌پذیر است.
وی گفت: توانمند سازی افراد فاقد مهارت و ارائه آموزش های مهارتی برای یاری رساندن به ایجاد اشتغال پایدار و حفظ آن در جامعه شغلی کشور مهمترین رسالت سازمان آموزش فنی و حر فه ای است.
دوراهکی اضافه کرد: پرورش کارآفرین که افراد پس از کسب مهارت و دانش فنی بتوانند فرصت شغلی کسب و یا ایجاد کنند از ویژگی های آموزش های فنی و حرفه ای است.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.