به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز یکشنبه درجلسه بازآفرینی شهری بوشهر افزود: تا وقتی طرح فاضلاب اجرا نشود، طرح توسعه بافت تاریخی بوشهر متوقف می ماند.
استاندار بوشهر اظهار داشت: براساس برنامه اقدام مشترک محله های ناکارآمد با ساماندهی و برطرف شدن کاستی ها این محله ها قابل سکونت شوند.
وی یادآور شد: با توجه به اینکه قرار است اعتبار این طرح را شهرداری ها، اداره کل راه و شهرسازی و کمیته های برنامه ریزی شهرستان ها تامین کنند، به فرمانداران تاکید می شود اعتبار برنامه اقدام مشترک را به صورت ویژه مد نظر قرار دهند.
گراوند اضافه کرد: با ابلاغ مصوبه شورای عالی شهرسازی، بخشی از مشکلات جنوب شهر بوشهر حل می شود و پیگیری لازم برای ابلاغ این مصوبه توسط استان انجام شود.
وی یادآور شد: در اعتباراتی که برای آسیب های اجتماعی اختصاص می یابد باید محله های هدف در برنامه اقدام مشترک مورد توجه ویژه قرار گیرد.
استاندار بوشهر گفت: در شهر بوشهر تنگک های 1، 2 و 3، سرتل، امامزاده، ریشهر، رایانی، کوتی و شنبدی در قالب برنامه اقدام مشترک شناسایی محلات ناکارآمد، ساماندهی می شوند.
گراوند با اشاره به مطالبات شهرداری‌های استان بوشهر گفت: میزان دقیق مطالبات شهرداری ها باید احصا تا از طریق وزیر کشور این موضوع پیگیری شود.
وی در ارتباط با وضعیت پارک لیان بوشهر افزود: براساس وعده ای که به مردم در مورد ساماندهی این پارک داده شد باید طرح و نقشه آن در کوتاه ترین زمان ممکن آماده شود.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.