به گزارش ایرنا، عبدالمجید مصلح روز شنبه در نشست با مدیر کل فنی و حرفه ای استان بوشهر افزود: با توجه به ضرورت شکل گیری زنجیره ای از دانش، فن و مهارت دانشگاه خلیج فارس برای تحقق آن اهتمام ویژه ای دارد.
وی بیان کرد: در حوزه های مدیا، نرم افزار، بخش های مرتبط با انرژی و ساخت قطعه و مکانیک علاقه مند به همکاری با دستگاه های مختلف از جمله اداره کل فنی و حرفه ای هستیم که جهت دهی ما در مرکز کار آفرینی بر خدمات و تولید است.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: این اداره کل سعی در فاصله گیری از کارکردهای سنتی فنی و ایجاد حوزه های جدید کاری دارد که برای تحقق این مهم دانشگاه خلیج فارس می تواند نقشی کاربردی ایفا کند.
عبدالمجید دراهکی افزود: این اداره کل در حوزه های انرژی مانند نفت و گاز و نیروگاه اتمی نیز ورود کرده و اکنون همکاری خوبی با بخش های یاد شده داریم.
وی گفت: با این وجود برای اثر بخشی بیشتر کارها به دنبال شناخت جامعه هدف متفاوتی هستیم.
دراهکی افزود: دانشگاه خلیج فارس با جمعیتی بالغ بر هفت هزار نیروی جوان و با انگیزه که در آستانه ورود به بازار کار می تواند زمینه های کاری جدید مشترک بین دانشگاه و اداره کل فنی و حرفه ای رافراهم کند.
وی افزود: انتقال مهارت های مورد نیاز جامعه هدف، برپایی ایستگاه های موقت برای کارگاه های کوتاه مدت، ایجاد دفتر دانشگاه - مهارت، برگزاری همایش دانشگاه، مهارت و اشتغال، برگزاری فستیوال مسابقات با حضور تیم های دانشجویی و آموزش های تکمیلی و عملی برای دانشجویان در زمان تحصیل از جمله ظرفیت قابل ارائه اداره کل فنی و حرفه ای استان بوشهر برای دانشگاه خلیج فارس است.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.