به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز جمعه در نشست فعالان شرکت های دانش بنیان استان بوشهر با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: تحقق این مهم مستلزم برنامه ریزی مطلوب دولت در این حوزه است که در چند سال اخر اقدام های خوبی در این زمینه آغاز شده است.
وی بیان کرد: امروز فعالان شرکت هایدانش بنیان به عنوان فرماندهان جنگ اقتصادی برای موفقیت روز افزون در این عرصه نیازمند سیاست گذاری و برنامه ریزی مسئولان دولتی هستند.
گراوند ادامه داد: در این حوزه باید سیاست گذاری های سطح کلان در جهت تسهیل گری و حل مشکلات مربوط به این حوزه باشد.
وی افزود: بخشی از این سیاست های موردنیاز فراهم کردن زیرساخت ها برای رونق فعالیت شرکت های دانش بنیان و حمایت موثر از آنها است.
استاندار بوشهر ادامه داد: مصوبه ای در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه این استان انجام شد که به موجب آن در ارتباط با سلول های خورشیدی باید به شرکت های دانش بنیان بوشهر کمک کنیم.
وی ادامه داد: در ارتباط با اسکن سه بعدی نیز چنانچه فعالان شرکت های دانش بنیان این ایده را عملی و موفق ظاهر شود مانع هدر رفت سرمایه های کشور می شود.
وی افزود: هم اکنون برای اصلاح شبکه آب در بوشهر میلیاردها تومان نیاز داریم که تحقق اسکن سه بعدی در این زمینه توسط شرکت های دانش بنیان استان می تواند گامی در جهت تحقق این مهم باشد.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.