به گزارش ایرنا، عادل دهدشتی روزجمعه درجمع خبرنگاران افزود: از این میزان یکهزار و 540 میلیارد ریال اعتبار تخصیصی برای آغاز عملیات اجرایی طرح های جدید و مابقی هزینه ها و سرمایه گذاری هایی است که برای اجرا و تکمیل پروژه های افتتاحی هزینه شده است.
وی اضافه کرد: طرح های افتتاحی هفته دولت سال جاری در استان بوشهر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با توجه به تمرکز بر تکمیل پروژه های نیمه تمام 96 درصد رشد نشان می دهد.
دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت استان بوشهر گفت: در پروژه های افتتاحی هفته دولت سهم شهرستان های بوشهر یکهزار و 880، دشتی چهار هزار و 130و تنگستان یکهزار و 240 میلیارد ریال است.
دهدشتی، سهم شهرستان های دیر، کنگان، گناوه و دیلم را از این طرح ها به ترتیب 380، 210، 350 و 190 میلیارد ریال عنوان کرد.
وی افزود: در شهرستان های عسلویه، دشتستان و جم نیز ارزش طرح های افتتاحی و آغاز عملیات اجرایی به ترتیب یکهزار و 140 ،310 و 260 میلیارد ریال است.
دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به ضعف دولت در اطلاع رسانی با هدف انعکاس مطلوب خدمات دولت ساخت کلیپ، تیزر و اینفوگرافی پیرامون پروژه های هفته دولت در استان بوشهر مورد توجه ویژه قرار گرفته است.
دهدشتی ادامه داد: در این ارتباط ستاد بزرگداشت هفته دولت استان بوشهر از 20 روز پیش کار خود را آغاز کرده است.
استاندار بوشهر گفت: برنامه ریزی شده افتتاح برخی از پروژه های هفته دولت استان بوشهر در سال جاری در حوزه اقتصادی مانند کارخانه سیمان و پرورش ماهی در قفس با حضور اعضای کابینه دولت باشد.
عبدالکریم گراوند اظهار کرد: در صورت فراهم نشدن امکان حضور اعضای کابینه دولت این پروژه ها با هماهنگی در زمانی پس از هفته دولت و با حضور برخی از اعضای کابینه به بهره برداری خواهد رسید.
7212/6043*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.