به گزارش پنجشنبه شب ایرنا، مهدی تارتار پس از برد یک بر صفر تیم پارس جنوبی جم برابر استقلال تهران در جمع خبرنگاران، افزود: تیم استقلال تهران امشب با توجه به کسب نتیجه خوب هفته گذشته برابر تراکتورسازی تبریز با روحیه بسیار بالایی به مصاف تیم پارس جنوبی آمده بود.
وی بیان کرد: با این وجود بازیکنان پارس جنوبی جم در نیمه نخست کار حریف را تمام کردند و زمینه ساز نخستین شکست فصل استقلال تهران در این دیدار شدند.
تارتار ادامه داد: بازیکنان پارس جنوبی جم به خوبی حریف را تحت فشار قرار دادند و راه های نفوذ آنها را بستند.
وی افزود: در صورت دقت بازیکنان پارس جنوبی در نیمه دوم می توانستیم با زدن یک گل دقایق پایانی بازی را با خیال آسوده تری دنبال کنیم.
تارتار ادامه داد: این برد شیرین را به زرد پوشان جمی تقدیم می کنم که در تمام بازی ها مایه انرژی و قوت قلب تیم پارس جنوبی هستند.
وی گفت: امید می رود هواداران پرشور جمی در سایر بازی ها مانند این بازی حضوری پرشور داشته باشند و زمینه ارتقا جایگاه تیم محبوب خود را فراهم کنند.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در ارتباط با بازی استقلال تهران گفت: وقتی تیم پارس جنوبی در زمین خود بازی می کرد، باید کناره ها را می بستیم که با تلاش بازیکنان کناری راه نفوذ حریف به خوبی بسته شد.
وی اظهار داشت: در این دیدار تیم استقلال به جز ضربه های ایستگاهی موفق به ارسال توپ روی دروازه پارس جنوبی نشد که این امر نقش مهمی در پیروزی پارس جنوبی ایفا کرد.
تارتار تاکید کرد: در این بازی تمامی بازیکنان پارس جنوبی و بویژه هافبک های دفاعی بسیار خوب ظاهر شدند.
وی گفت: با نگاهی منطقی باید پذیرفت که تیم پارس جنوبی با وجود مشکلات مالی نباید در چنین جایگاهی قرار گیرد، ولی با همت بازیکنان تا به اینجای کار به دو برد و یک مساوی ارزشمند دست پیدا کردیم.
تارتار ادامه داد: با این حال امید می رود با حمایت ویژه مسئولان استان بوشهر زمینه تداوم موفقیت های پارس جنوبی در بازی های آینده نیز فراهم شود.
تیم پارس جنوبی جم پنجشنبه شب و در چهارمین هفته لیگ برتر فوتبال، استقلال تهران را یک بر صفر شکست داد.
شبد**7212/6047**1379
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.