به گزارش ایرنا، مسلم مسیگر چهارشنبه شب پس از برد پنج بر صفر تیمش برابر پیام اردکان یزد درجمع خبرنگاران افزود: با وجود به ثمر رساندن پنج گل، بازیکنان در صورت دقت بیشتر می توانستند با زدن شمار گل بیشتری زمین را ترک کنند.
وی بیان کرد: بازیکنان تاکتیک های کار شده در تمرین ها را بخوبی اجرا کردند و همین امر باعث شد در برابر حریف حتی یک گل نیز دریافت نکنند.
مسیگر اظهارداشت: با تداوم این روند روز به روز به هدف اصلی خود برای رسیدن به سومین قهرمانی پیاپی نزدیک تر می شویم.
وی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار نیز گفت: داور امروز در مجموع خوب ظاهر شد ولی در جدال هفته گذشته برابر گلساپوش یزد اشتباه داوری منجر به شکست تیم پارس جنوبی شد.
مسیگر افزود: هفته آینده نیز با شاهین خزر رودسر دیدار می کنیم که با توجه به وجود بازیکنان شایسته ای در این تیم همچون فرید بلوکباشی بازیکن سابق پارس جنوبی بوشهر برابر آنها کار سختی در پیش داریم.
وی ادامه داد: تیم ملی 2 ماه دیگر عازم مسابقات بین قاره ای می شود که برگزاری منظم لیگ در این روزها کمک شایانی به افزایش میزان آمادگی بازیکنان ملی پوش کرده است.
مسیگر گفت: امیدواریم در مسابقات بین قاره ای بتوانیم همچون گذشته از اعتبار و حیثیت فوتبال ساحلی ایران در آسیا و حتی جهان دفاع کنیم.
تیم پارس جنوبی با این برد و رسیدن به امتیاز 35 به صدرنشینی خود ادامه داد.
تیم پیام اردکان نیز باتوجه به شکست در این دیدار همچنان با پنج امتیاز در انتهای جدول مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور باقی ماند.
پارس جنوبی در هفته پانزدهم بازی ها برابر شاهین خزر رودسر صف آرایی می کند و پیام اردکان یزد نیز با تیم شهرداری بندر عباس دیدار می کند.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.