به گزارش ایرنا، وینفرد شفر روز چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی تیم های پارس جنوبی جم و استقلال تهران در جم استان بوشهر افزود: وجود تیم شایسته و مستحکم پارس جنوبی و شرایط خاص آب و هوایی جم به دلیل گرما و ارتفاع این منطقه از سطح دریا باعث سخت شدن کار استقلال در این هفته شده است.
وی اظهارداشت: از تیم پارس جنوبی و هواداران پر انرژی آن بطور کامل شناخت دارم که امیدواریم این شناخت زمینه ساز ارائه فوتبالی زیبا از سوی تیم استقلال شود.
شفر افزود: برابر پارس جنوبی با هدف کسب برد به میدان می رویم و این در حالی است که تا این لحظه به جمع بندی برای انتخاب ترکیب اصلی تیم دست نیافته ام .
وی ادامه داد: تیم استقلال بازی به بازی روند بهتری به خود می گیرد ولی باتوجه به اینکه تمامی تیم ها بازیکنان با کیفیتی جذب کرده اند نمی توان تنها برای یک تیم شانس قهرمانی قائل شویم.
شفر اضافه کرد: بازیکنان جدید جذب شده به تیم استقلال تاکنون به آمادگی و هماهنگی مدنظر دست پیدا نکرده اند که انتظار است با انجام چند بازی آینده این مهم محقق شود.
وی گفت: با توجه به اینکه استقلال در سه جام لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به میدان می رود نیاز است که همه بازیکنان در آمادگی وهماهنگی کامل قرار گیرند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در ارتباط با تقابل فرشاد محمدی‌مهر و میثم تیموری با پارس جنوبی بعنوان تیم سابق خود نیز گفت: ‌فرشاد محمدی‌مهر بازیکن خوب و جوانی است که امیدوارم در صورت قرار گرفتن در لیست اصلی بتواند نمایش خوبی از خود بر جایی بگذارد.
وی ادامه داد: در ارتباط با میثم تیموری نیز باید کمی صبر کرد و وی شاید در یکی دو ماه آینده به میزان آمادگی مطلوب برسد.
شفر بیان کرد: امروز برای نخستین بار به شهر جم سفر کرده ام و خرسندم علاوه بر تهران می توانم شهرهای دیگر ایران را از نزدیک ببنیم.
وی اظهارداشت: در فرودگاه هواداران زیادی به استقبال ما آمدند که امیدوارم در بازی فردا شاهد یک بازی خوب و جذاب از سوی تیم های استقلال و پارس جنوبی باشند.
استقلال و پارس جنوبی جم روز پنجشنبه هفته جاری در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور ساعت 20:30 دقیقه در ورزشگاه تختی جم به مصاف یکدیگر می روند.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.