به گزارش ایرنا، نصرت الله لطفی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر افزود: در این ارتباط رسانه ها باید بیش از پیش برای ایجاد شور، نشاط و امیدواری در جامعه تلاش کنند.
وی با تاکید بر پرهیز از ضعف محوری بیان کرد: با وجود همه مشکلات ولی باید آثار و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی ایران در 40 سال گذشته برای مردم تبیین شود.
لطفی ادامه داد: در این شرایط بزرگ نمایی نقطه ضعف های نظام جمهوری اسلامی و ترویج یاس و ناامیدی در بین مردم از مهمترین دسیسه های دشمن است.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد: کار آمدی نظام دینی از سوی تریبون داران نباید زیر سوال برده شود و شایسته است در این شرایط حساس خدمات انقلاب اسلامی بیان شود.
لطفی در خصوص فساد در جامعه اسلامی اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی کمترین فساد جایز نیست و رسانه ها در این بخش باید نقش بازدارندگی داشته باشند.
وی تاکید کرد: در شرایط کنونی فساد ساماندهی شده که منجر به کاهش اعتماد اجتماعی مردم به نظام شود در کشور وجود ندارد.
لطفی ادامه داد: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های ویژه‌ای در بخش های تبیینی و آئینی تدوین و 21کارگروه‌ تخصصی فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، مقاومت، بصیرت‌افزایی، بین‌المللی وسیاسی تشکیل شده است.
وی گفت: این کارگروه ها که بخشی از آنها در عرصه ملی و بخشی در عرصه های بین المللی فعالیت می کنند در سطح استان ها نیز در قالب 13 کارگروه مختلف شکل گرفته است.
لطفی بیان کرد: این کارگروه ها باید تا پایان شهریور برنامه های خود را مصوب و ازنیمه دوم سال کار میدانی آنها شروع شود.
7212/6047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.