به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی روز چهارشنبه در دیدار با فرماندار دیلم افزود: ترویج گفتمان و ارزش های دینی، ایجاد ارتباط معنوی با جوانان و برگزاری نمازجماعت از عمده اهداف استقرار روحانیون در روستاهای محروم است.
وی با بیان اینکه تمامی جریان سیاسی درون انقلاب دلسوز هستند، گفت: همه احزاب و جریانات سیاسی از منظر این سازمان برای خدمت به مردم و انقلاب گام برمی دارند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهارداشت: وظیفه ذاتی این سازمان تبلیغاتی است و برای حرکت های انقلابی جامعه ارزش قایل است.
فرمانداردیلم گفت: نگاه دولت به حوزه مسایل فرهنگی، اجتماعی و دینی خاص و رضایت بخش است که احداث خانه عالم در روستاها، اختصاص اعتبار برای تعمیر و تجهیز مساجد و کمک به برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی گوشه ای از این خدمات است.
عبدالامیر قاسمی بر حفظ وحدت، یکپارچگی و همگرایی تمامی احزاب و فعالان برای پیشرفت و توسعه این منطقه تاکید کرد و افزود: رهبرمعظم انقلاب در سخنرانی هفته اخیر در دیدار مردم چندین استان کشور مبنی بر حمایت و ادامه کار دولت حجت را برهمگان تمام کرد.
وی اظهارداشت: یکی از افتخارات این شهرستان دارابودن مردم نجیب و مومن و متدین است که بارها پایبندی خود را به اعتقادات و نظام و انقلاب نشان داده اند.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.
6164/7215/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.