به گزارش ایرنا، دکتر حسن حیدری روز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگاران افزود: همچنین با پیگیری زیاد و نیاز منطقه 28 تخت ویژه شامل 6 تخت ان آی سی یو، 6 تخت سی سی یو و 16 تخت آی سی یو در این بیمارستان راه اندازی شد.
وی گفت: یکی دیگر از اقدامات انجام شده در بیمارستان کنگان راه اندازی دستگاه ام آر آی است که از ابتدای راه اندازی تاکنون 14 هزار نفر بیمار مورد پذیرش قرار گرفتند.
رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان افزود: بزودی عملیات اجرایی چهار ال دی آر، کلینیک تخصصی در محیط بیمارستان، راه اندازی رادیولوژی جی تی آل و راه اندازی بخش جراحی مغز در این بیمارستان آغاز خواهد شد که یکی از برندهای بسیار بزرگ در حوزه سلامت خواهد بود.
حیدری بیان کرد: جذب چهار پزشک متخصص طب اورژانس، حضور پزشک عفونی، ماندگاری پزشکان در بیمارستان و اجازه تاسیس مطب برای پزشکان طرحی از اقدامات این بیمارستان است.
وی اضافه کرد: امکانات و تجهیزات این بیمارستان حاصل تلاش و خدمات دولت های نظام اسلامی است و رسانه ها می توانند این خدمات را به جامعه منتقل کنند.
حیدری گفت: امروز می توان به جرات گفت که کشور در بخش درمان و سلامت به استقلال رسیده است.
مدیر روابط عمومی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: از ابتدای طرح تحول سلامت تاکنون چهار میلیون و 360 هزار نفر در استان بوشهر ویزیت دولتی شده اند که این نشان از موفقیت این طرح است.
سید مجید حسینی افزود: همچنین در این مدت 29 هزار نفر زایمان طبیعی رایگان و 24 هزار نفر سزارین انجام شده است.
وی گفت: در هفته دولت امسال معادل 380 میلیارد ریال که برای ساخت و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی استان بوشهر هزینه شده است، افتتاح خواهد شد.
حسینی یادآورشد: طرح ایجاد مرکز تورما در شهرهای جنوبی استان بوشهر به مسئولان ارائه شده که امیدواریم مورد موافقت و اجرایی قرار گیرد.
شهرستان کنگان با بیش از 100 هزار نفر جمعیت در جنوب بوشهر واقع است.
7207/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.