به گزارش ایرنا، اعظم صمصامی روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: رفاه و شادابی مردم سرفصل همه برنامه های خدماتی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی شهرداری است که بیش از هر چیز مبلمان شهری و زیباسازی چهره شهر مدنظر است.
وی اضافه کرد: احیای بافت تاریخی، توسعه زیرساخت های لازم برای استفاده بیشتر مسافران، جذب گردشگر، سرمایه گذاری بیشتر بخش خصوصی در حوزه گردشگری و معرفی طبیعت زیبای آبپخش مدنظر است.
صمصامی ادامه داد: توسعه متوازن بین سه محله درواهی، بهرام آباد و قلایی و تمرکززدایی از هسته مرکزی شهر یکی از برنامه های مهم است که با احداث و تکمیل جاده سلامت و وصل کردن سه محله محقق خواهد شد.
وی دفع آبهای سطحی را یکی از مشکلات مهم شهر آبخش عنوان کرد و ادامه داد: آبپخش در زمینه دفع آبهای سطحی بویژه با توجه به ساخت و سازهای صورت گرفته مشکلات زیادی دارد که برنامه هایی در دست اقدام داریم که از اصلاح شیب کوچه ها به سمت کانال های اصلی آغاز و تا حدودی نیز انجام شده و در حال برنامه ریزی برای ادامه کار هستیم.
شهردار آبپخش اظهارداشت: پنج پروژه بلوار انقلاب، غدیر، بهسازی ورودی آبپخش، کارگاه تولیدات بتنی و آسفالت کوچه ها و معابر با اعتبار 12میلیارد و 600میلیون ریال آماده بهره برداری در هفته دولت است.
صمصامی اجرای شهر الکترونیک در آبپخش را از برنامه های دیگر عنوان کرد و گفت: طرح شهر الکترونیک می تواند در دسترسی شهروندان به نیازمندی های روزانه اداری و غیراداری خود کمک فراوانی بکند و این طرح در حال مطالعه است که با تکمیل مطالعات، اجرا خواهد شد.
وی با اشاره به ساماندهی دستفروشان شهر آب پخش اظهارداشت: ساماندهی دستفروشان در شهر آبپخش از اولویت ها بود که توانستیم با رعایت احترام این قشر زحمتکش، نسبت به ساماندهی آنها اقدام کنیم و در این ارتباط مکانی برای فعالیت آنان در بهترین نقطه شهر آماده کرده ایم.
شهر آبپخش از توابع شهرستان دشتستان است.
7213/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.