به گزارش ایرنا، سردار خلیل واعظی روز یکشنبه درجمع خبرنگاران افزود: ازاین میزان کشفیات احتکار سه مورد با 141 میلیارد ریال طی چهار ماه نخست کشف و 2 مورد باقیمانده نیز طی 48 ساعته در شهرستان بوشهر و دشتستان کشف شده است.
وی اظهارداشت: محموله احتکار شده در شهرستان بوشهر 500 تن برنج بود که در یک انبار به ارزش 40 میلیارد ریال شناسایی شده است.
واعظی ادامه داد: در شهرستان دشتستان نیز از یک انبار 38 تن برنج خارجی، 2 تن ماکارونی و سایر اقلام غذایی احتکار شده به ارزش یک میلیارد و 150 میلیون ریال کشف شد.
وی گفت: در این ارتباط متهمان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
واعظی ادامه داد: در چهار ماهه نخست امسال همچنین 2 فقره فرار مالیاتی به ارزش 27 میلیارد ریال و یک فقره تسهیلات بانکی جعلی به ارزش 11 میلیارد ریال شناسایی شد عاملان آنها دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
وی گفت: در مدت یاد شده همچنین 33 فقره زمین خواری به ارزش 128 میلیارد ریال در استان بوشهر کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: همچنین در چهار ماه نخست امسال چهار هزار میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه 327 درصد رشد دارد.
واعظی گفت: در ارتباط با خودروهای قاچاق نیز در گمرک بوشهر یکهزار و 306 خودرو کشف شد که از این میزان شماری توقیف و شماری نیز وضعیت شان در دست پیگیری است.
وی اظهار داشت: در گمرک گناوه نیز 594 خودرو شناسایی شد که 222 مورد آنها تاکنون توقیف شده است.
فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: در ارتباط با جرائم اقتصادی استان بوشهر در چهار ماهه امسال با 48 فقره رشد 87 درصدی را در مقایسه با سال گذشته تجربه کرد.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.