به گزارش ایرنا، محمود فکری شنبه شب پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر گل گهر سیرجان درجمع خبرنگاران افزود: تیم داوری در سطح این بازی نبود تا جایی که عملکرد آنها نارضایتی هر دو تیم را به دنبال داشت.
وی ادامه داد: در اوایل نیمه اول بازیکنان شاهین از روی نداشتن تمرکز کافی گل نخست بازی را دریافت کردند ولی در نیمه دوم رفته رفته خود را پیدا و موقعیت های متعدد گلزنی روی دروازه حریف ایجاد کردند.
سرمربی تیم فوتبال شاهین یادآورشد: در نیمه دوم بازی بطور کامل یک طرفه شده بود ولی با این وجود نتوانستیم از موقعیت های ایجاد شده استفاده لازم ببریم.
فکری ادامه داد: در مجموع باید با برد از زمین خارج می شدیم ولی اشتباه بزرگ داور باعث شد 2 امتیاز ارزشمند بازی خانگی را از دست بدهیم.
وی در ارتباط با هواداران شاهین بوشهر نیز گفت: آنها در این بازی بسیار خوب عمل کردند و با تشویق های خود حتی پس از دریافت گل باعث انگیزه مضاعف بازیکنان شدند.
فکری گفت: با این حال در این بازی شرمنده هواداران شاهین شدیم و امیدوارم در بازی های آینده این تساوی تلخ خانگی را جبران کنیم.
با این تساوی شاهین و گل گهر هر کدام با یک امتیاز در رده های دوم و سوم لیگ قرار گرفتند تا با انجام سایر بازی ها در روز یکشنبه رتبه اصلی آنها در جدول لیگ یک مشخص شود.
شاهین در هفته دوم بازی ها برابر بادران تهران صف آرایی می کند و گل گهر سیرجان نیز به مصاف مس کرمان می رود.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.