به گزارش ایرنا ، محمد باقر سعادت روز جمعه در آیین تجلیل از خبرنگاران افزود: یکی از خواسته های به حق مردم بازسازی بیمارستان 17 شهریور بود که به دلیل وجود بیمارستان شهید گنجی به سختی با آن موافقت می شد که با پیگیری و تلاش فراوان توانستیم این پروژه مهم را اجرایی کنیم.
وی یادآورشد: پیگیری جهت احداث سد دالکی نیز از اقدامات مهمی بود که سالها متوقف شده بود و برای فعال شدن این پروژه طی چهار جلسه با وزیر نیرو و بیان پیامدهای عدم اجرای طرح مهندس چیت چیان دستور جایگزینی مجری طرح را صادر و پروژه فعال شد.
سعادت افزود: این طرح مهم و حیاتی برای منطقه با جدیت در حال اجراست و تونل اول به اتمام رسیده و عملیات احداث تونل دوم در حال اجراست.
نماینده دشتستان صدور مجوز الحاق دو هزار و 500مترمربع به فضای فعلی بیمارستان مهر و اضافه شدن 5 بخش درمانی و خارج شدن آن از تک تخصصی بودن زنان و زایمان را نتیجه پیگیری جهت ارتقای بیمارستان مهر برازجان با مسوولان مربوطه عنوان کرد.
وی تصریح کرد: در راستای توسعه بخش کشاورزی و اجرای آبیاری تحت فشار مجوز 2500 هکتار از اراضی بخش سعدآباد با اعتباری بالغ بر 460 میلیارد ریال اخذ که با پیگیری ها این مقدار به 10 هزار هکتار افزایش یافت.
سعادت همچنین از آغاز اجرای راه آهن استان بوشهر در سالجاری با حضور وزیر راه خبر داد و افزود: در این خصوص اقدامات و پیگیریهای خوبی از طرف نمایندگان انجام شد که در این راستا مذاکراتی با شرکت چینی انجام شده و امیدوارم در سفر آینده وزیر راه و شهرسازی به استان، اقدامات لازم جهت اجرای این طرح ملی و مهم انجام شود.
نماینده مردم دشتستان گفت: وظیفه یک نماینده مجلس قانونگذاری است و اجرای طرح ها و برنامه ها وظیفه دولت است ولی تا آنجا که ممکن بوده در حوزه اجرایی نیز به مدیران کمک کرده ام.
وی گفت :خبرنگاران، زبان گویای مردم در بیان مسائل و مشکلات جامعه هستند و تلاش آنها در به ثمر نشستن خواسته های مردم همواره نتیجه بخش بوده است.
وی با اشاره به بحران آب در استان بوشهر نیز اظهارداشت:باتوجه به کمبود بارش ها کاهش ورودی آب استان طبیعی بود که برای تامین آب مورد نیاز مردم مسوولان مربوطه باید فکری اساسی می کردند به رغم آمادگی همکاری را برای تحقق این مهم ولی درخواست مهمی از طرف آبفا به اینجانب نرسید.
7213/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.