به گزارش ایرنا، علی ابراهیمی روز جمعه در آئین تجلیل از خبرنگاران شهر دیر افزود: خبرنگار با قلم و نوشته خود می تواند شهرداری را یاری و با نقدهای سازنده به سازندگی و توسعه شهر کمک کند.
وی اظهار داشت: یک خبرنگار باید در انعکاس رویدادها و گزارش ها بی طرف باشد و صحت و دقت را سرلوحه کار خود قرار دهد.
شهردار بندر دیر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: 25 طرح عمران شهری با 80 میلیارد ریال اعتبار در این شهر در دست اجراست که از این مجموع پنج طرح با 50 میلیارد ریال در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
ابراهیمی اضافه کرد: همچنین 20 طرح عمران شهری با30 میلیارد ریال اعتبار در دست اقدام است که تا دهه فجر مورد بهره برداری قرار می گیرند.
شهردار دیر ادامه داد: پارسال 108 میلیارد ریال از محل ارزش افزوده، کمک شهرداری ها، تملک دارایی ها و درآمد شهرداری به این شهرداری اختصاص یافت که در زمینه حقوق، مزایا، عیدی، خدماتی، پرداخت مطالبات گذشته، بازنشستگی کارکنان و نیم درصد کتابخانه هزینه شده است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر دیر گفت: یکی از برنامه های اساسی شورای اسلامی و شهرداری شفاف سازی امور مالی شهرداری است.
مهران پوسه افزود: اصحاب رسانه می توانند با قلم و نگارش خود با شورا و شهرداری هم صدا شده و شهرداری را یاری دهند.
وی اظهار کرد: در راستای توسعه شهر اقدامات خوبی از سوی شورا و شهرداری انجام گرفته اما هنوز برخی از کوچه های شهر خاکی هستند.
پوسه برضرورت سرعت بخشی در انجام عملیات اجرایی جاده وفاق (جاده ساحلی بین دیر و کنگان)، جاده دیر به سمت بردخون و پهلوگیری قایق های صیادی در مکان اختصاصی تاکید کرد.
در این آئین از خبرنگارانی که با شهرداری دیر همکاری داشته اند تجلیل شد.
7207/6047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.