به گزارش ایرنا، مهدی قائدی روز پنجشنبه در نشست با اصحاب رسانه با تبریک 17 مرداد روز خبرنگار افزود: این فواره در میدان شهدای گمنام شهر عالی شهر(ورودی از سمت بوشهر) به طول 25 متر اجرا می شود که احداث چهار فواره کوچک 10 متری نیز در چهار طرف آن پیش بینی شده است.
وی یادآورشد:این پروژه با اعتباری درحدود 2 میلیارد ریال اجرا می شود که با توجه به دشواری نگهداری آن پس از افتتاح ساز و کار مناسب نگهداری آن طریق آموزش کارکنان مربوطه پیش بینی شده است.
قائدی ادامه داد: میدان امام خمینی عالیشهر (از سمت روستای بنه گز) نیز نقشه آن به دفتر فنی استانداری تحویل شده تا پس از تایید اصلاح و ساماندهی این میدان عملیاتی شود.
وی ادامه داد: راه اندازی بازار هفتگی عالیشهر در قالب 700 غرفه و به مساحت 15 هزار متر مربع در محدوده میدان یاد شده از دیگر اقدام های شهرداری عالیشهر است که با استقبال گسترده ای سوی شهروندان عالیشهری و همچنین شهرها و روستاهای اطراف مواجه شده است.
قائدی عنوان کرد: از مزیت های مهم شهرداری عالیشهر برای خدمت رسانی جوانی نیروی انسانی موجود در شهرداری است بطوری که میانگین سنی آنها به 30 سال می رسد.
وی ادامه داد: شهردای عالیشهر همچنین با ارتقا رتبه از یک به 6 یک رکورد ارزشمند از خود بر جایی گذشته که این موفقیت را نتیجه تلاش تمامی همکاران خود و حتی شهردار نخست عالیشهر می دانیم.
قائدی افزود: در این ارتقا درجه شاخص های مختلفی همچون جمعیت، شمار پروژه های افتتاح شده و در حال احداث، طبقه تحصیلی شهردار و تفریغ بودجه نقش داشته اند.
وی ادامه داد: با وجود کمبود اعتبار 35 میلیارد ریالی بدهی این شهرداری مربوط به سنوات گذشته تسویه شده است.
شهردار عالیشهر یادآور شد: اعتبار داخلی شهرداری عالیهشر در سال جاری نیز 130 میلیارد ریال است که به نسبت 60 به 40 باید در حوزه عمرانی و جاری هزینه شود.
وی ادامه داد: اجرا برنامه نشاط اجتماعی ، اجرای پروژه های عمرانی بالغ بر 40 میلیارد ریال، راه اندازی ایستگاه سرویس های کولردار، مطالعه زیست محیطی برای دفع پسماندها، به روز کردن حقوق کارکنان شهرداری بخش دیگر عملکرد شهرداری عالیشهر طی سال جاری است.
قائدی یادآورشد: در صورت اجرا سایت پسماند که تاییدیه آن از شرکت آب منطقه ای دریافت و در انتظار گرفتن مجوز دوم آن از محیط زیست هستیم علاوه بر اشتغالزایی می تواند منبع درآمدی برای شهر عالیشهر باشد.
وی گفت:تفکیک پسماند از مبدا نیز با واگذاری مخزن های تفکیکی به مدرسه ها و دستگاه های دولتی فعال در عالیشهر آغاز شده است.
قائدی همچنین با اشاره به روند مطلوب احداث پارک جنگلی عالیهشر اظهارداشت: این پروژه تا مهرماه سال جاری با 11 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار در عالیهشر بهره برداری می شود که می تواند در افزایش سرانه فضای سبز این شهر نقش شایانی ایفا کند.
وی عنوان کرد: انجام یکهزار و 400 متر گل کاری و توزیع 500 اصل نهال بین شهروندان از دیگر اقدام های صورت گرفته در راستای افزایش سرانه فضای سبز شهر عالیشهر است.
شهردار عالیشهر ادامه داد: برای شهر 25 هزار نفری عالیشهر یک زمین چمن استاندارد بزرگسالان وجود ندارد که با رایزنی با اداره کل ورزش و جوانان به دنبال کسب مجوزهای لازم در جهت ساخت این زمین ورزشی هستیم.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.