به گزارش ایرنا، کریم خلیفه لیراوی روز پنجشنبه در جلسه بررسی مسایل و مشکلات صیادان این بخش افزود: صید غیرمجاز ترال موجب آسیب رساندن و خسارت به ادوات صید صیادان شده و باید برای پیشگیری از این روند شناور مجهز حفاظت منابع آبزیان شیلات با شناور در این بخش مستقر شود.
وی اظهارداشت: درصورت برخورد با شناورهای متخلف، صیادان با امنیت شغلی مناسب و آسودگی خاطر در جهت معیشت خود و خانواده تلاش می کنند.
بخشدار امام حسن یادآورشد: حوضچه صیادی امام حسن از محدود حوضچه های استان بوشهر است که تخلفات در آن بسیار ناچیز و صیادان آن صادق و پاک مشغول فعالیت هستند.
امام جمعه بخش امام حسن نیز گفت: صیادی از جمله منبع درآمدزای اهالی این بخش است که تاکنون هیچگونه تنشی از این قشر در جامعه شاهد نبودیم.
حجت الاسلام سید محمد موسوی افزود: صیادان به عنوان قشری زحمتکش با سختی ها و مشقات زیادی دست و پنجه نرم می کنند که باید در حل نیازهای آنان تلاش شود.
مدیرکل شیلات استان بوشهر هم گفت: هر شناوری که اقدام به صید غیرمجاز ترال کند به مدت 90 روز از صید محروم و یا 90 روز سوخت یارانه ای تعلق نمی گیرد.
عباسعلی زنده بودی افزود: ذخایر دریایی بدلیل صیدغیرمجاز و وجود شناورهای فاقد هویت و بدون مجوز کاهش یافته که باید برخورد با این شناورها در اولویت کاری قرار گیرد.
وی اظهارداشت: بمنظور برخورد و کنترل شناورهای متخلف ، یک شناور از شیلات به شمال استان بوشهر اعزام خواهدشد.
بخش امام حسن از توابع شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر و از نقاط مهم صیادی بشمار می آید.
6164/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.