به گزارش ایرنا، حسام منصوری مطلق روز سه شنبه در بازدید دوره ای از چندین طرح عمرانی روستاهای این شهرستان به همراه مدیران دستگاه های مرتبط افزود: رعایت موارد فنی و استانداردهای لازم در طرح های زیرساختی ضرورت دارد و دهیاران در این زمینه توجه جدی داشته باشند.
وی با ابراز رضایت از روند پیشرفت فیزیکی خیابان شهدای مدافع حرم در دست احداث روستای سربست، گفت: در عملیات اجرایی طرح احداث خیابان ساحلی روستای ساحلی مال خلیفه تسریع شود.
معاون عمرانی فرمانداری گناوه اظهارداشت: خیابان ساحلی روستای مال خلیفه که به خیابان ساحلی شهر گناوه متصل می شود موقعیت این روستا را در زمینه گردشگری ارتقا خواهد داد.
وی گفت: طرح زیرسازی و آسفالت کوچه های روستای مال قاید بدلیل نداشتن کد ارتفاعی باعث بروز مشکلاتی برای بخشی از اهالی آن شده که تا زمان اصلاح آن و جلب رضایت مردم باید تعطیل شود.
منصوری مطلق افزود: به منظور مشکل کمبود آب فضای سبز بوستان روستای شول با هماهنگی اداره آب و فاضلاب روستایی هفته ای یک تانکر آبرسان برای آبیاری درختان در اختیار دهیاری قرار می گیرد.
معاون عمرانی فرمانداری گناوه اظهارداشت: جاده ورودی این روستا نیز به طول 4.5 کیلومتر توسط اداره راهداری شهرستان تعریض و شانه سازی می شود.
بیش از 20 درصد از جمعیت 103 هزارنفری گناوه در شمال استان بوشهر در روستاها سکونت دارند.
6164/6043*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.