به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن فیروز اردکانی روز سه شنبه در حاشیه تخریب بناهای ساخته شده در پنج قطعه از زمین های تصرف شده حریم آبراه فصلی خور جفیر شهرستان گناوه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: باتوجه به موقعیت جغرافیایی و گردشگری این شهرستان برخی سودجویان از این فرصت سوء استفاده و اقدام به تصرف اراضی دولتی کرده که قانونگذار با چنین تخلفاتی بشدت برخورد می کند.
وی از ادارات و نهادهای مرتبط خواست تا در صورت هرگونه مشاهده تصرف زمین دولتی بلافاصله به دادستانی گزارش کنند.
دادستان عمومی و انقلاب گناوه با اشاره به اینکه کسانی که مطالبه گری دارند باید از راه های قانونی پیگیری کنند گفت: دستگاه های متولی در زمان صدور مجوز ساخت و ساز و طرح دقت کافی داشته باشند.
وی اظهارداشت: برخی افراد به بهانه های مختلف ازجمله اجرای طرح از ادارات مجوز و تسهیلات اخذ می کنند، اما بررسی می شود قابلیت و توانمندی و توانایی مالی و جسمی لازم را ندارند و هیچ اقدامی انجام نمی دهند که لازم است دراین زمینه ادارات دقت و رصد کافی داشته باشند.
فیروز اردکانی از همکاری و تعامل نیروی انتظامی، منابع آب و دیگر دستگاه های متولی در اجرای تخریب تصرف زمین های دولتی تقدیر کرد.
رئیس اداره منابع آب گناوه و دیلم گفت: آزادسازی پنج قطعه از زمین های حریم آبراه فصلی خور جفیر به مساحت 1500 مترمربع پس از طی مراحل قانونی و حکم قضایی صورت گرفته است.
کرامت جوکار افزود: زیر ساخت هایی که در زمین ها به صورت غیر قانونی ساخته شده بود 3 مورد شالوده گذاری و 2 مورد دیوار کشی بود که تخریب شد.
وی اظهارداشت: شناسایی افرادی که در این نقطه اقدام به ساخت و ساز کرده بودند انجام که تنها یک نفر از آنان مشخص شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.