به گزارش ایرنا، ناصر غلامی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: داوطلبان آزمون سراسری که بومی استان و مجاز به انتخاب رشته شده‌اند با داشتن معدل 15 کتبی دوره دیپلم و نمره حداکثر 6500 در آزمون سراسری (کنکور) امسال می‌ توانند این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب کنند.
وی با بیان اینکه برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان داوطلبان باید 22 سال داشته باشند یادآور شد: نیروهای استخدام شده در چهارقطب استان که از قبل تعیین شده است، سازماندهی می شوند.
غلامی افزود: با توجه به اینکه داوطلبان به محض پذیرش به استخدام آموزش و پرورش در می‌آیند، افراد دارای شرایط، حداکثر استفاده را از این فرصت ببرند.
غلامی بیان کرد: پردیس های علامه طباطبایی و بنت الهدی صدر بوشهر به صورت شبانه روزی فعالیت دارند و داوطلبان در صورت پذیرش، کمک هزینه تحصیلی نیز دریافت خواهند کرد.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: در صورتی که داوطلبان تا زمان تکمیل ظرفیت رشته‌های دانشگاه فرهنگیان را انتخاب نکنند، سهمیه باقی‌مانده از دست می‌رود.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود به پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اشاره کرد و گفت: استان بوشهر برای سال پیش مجوز جذب 529 نفر نیرو دارد که تاکنون 513 نفر حائز شرایط مصاحبه چند برابر ظرفیت شده اند.
غلامی افزود: با توجه به سهمیه تخصیص یافته درصدد هستیم با رایزنی و تعدیل شرایط پذیرفته شدگان، امکان مصاحبه نیروهای بیشتری فراهم شود.
وی افزود: داوطلبان با مراجعه به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان می توانند از شرایط و مدارک مورد نیاز اطلاع پیدا کنند که مصاحبه و معاینه پزشکی آن در پردیس علام طباطبایی بوشهر از روز دوشنبه 15 مرداد 97 شروع و تا 21 مرداد 97 به پایان می رسد.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.