به گزارش ایرنا، نصرالله کشاورز روز شنبه درجمع خبرنگاران افزود افزود: در این ارتباط در هر شهرستان یک گروه و در مرکز استان هم یک گروه شامل نمایندگانی از تعزیرات حکومتی، اداره نظارت بر اماکن فرماندهی انتظامی، اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت نظارت بر انبارها را برعهده دارند
وی ادامه داد: کالاهایی شامل برنج، شکر، روغن، لاستیک، لوازم یدکی وسایل نقلیه سنگین، حبوبات و اقلام پروتئینی ازجمله مرغ و گوشت و برخی کالاهای وارداتی مشمول این نظارت‌ها هستند.
کشاورز بیان کرد: در این بازرسی ها همه انبارهایی که فهرست آنها در اختیار سازمان صنعت، معدن و تجارت است به تفکیک شهرستان رصد می‌شود.
وی گفت: مالکان انبارها ملزم به اعلام موجودی انبار به صورت ماهانه و هفتگی هستند و ارسال نکردن اطلاعات و موجودی کالا تخلف محسوب و منجر به تشکیل پرونده می‌شود.
کشاورز یادآور شد: در چهار ماه امسال، 21 هزار بازرسی در حوزه تخلفات دیگر به جز احتکار و اختفا، انجام گرفته که منجر به تشکیل یکهزار پرونده به ارزش سه میلیارد و 670 میلیون ریال شده و برای اجرا و صدور حکم و به تعزیرات ارسال شد.
کشاورز تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده اختفا و احتکار کالا و یا گران فروشی می‌توانند با سامانه 124 تماس بگیرند و اطلاع رسانی کنند.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.