عضو شورای شهر بوشهر با انتقاد از عملکرد شهرداران پیشین گفت: شهرداری بدهی‌های فراوانی دارد که بعد از بازرسی و حسابرسی مشخص می‌شود چقدر از درآمدهای شهرداری در خارج از شهرداری هزینه شده‌است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طاهره شمشیری  با بیان اینکه شهرداری نباید پایگاهی برای گرفتن پست و مقام‌های بالاتر برخی اشخاص در استان و کشور باشد، افزود: در حال حاضر در وضعیت خوبی به سر نمی‌بریم، بیمه به دلیل پرداخت نشدن حق بیمه‌ها  از آبان ماه  تا فروردین می‌خواهد تمام اموال شهرداری را مصادره کند؛ اداره مالیات نیز حساب‌های اعضای هیئت مدیره را مصادره و ضبط کرده است.

وی ادامه داد: من نمی‌دانم این پول‌ها کجا رفته که ما  الان این همه بدهی داریم؛ پول‌هایی از قبیل ارزش افزوده که استانداری به شهرداری داده کجا هزینه شده است؟ ما نه نمود بیرونی آن را می‌بینیم که بگوییم کار عمرانی یا کار خدمات شهری انجام شده و نه نمود داخلی می‌بینیم که بگوییم افزایش حقوق آن‌چنانی به کارکنانشان  داده شده  است.

وی ادامه داد: شهرداری حتی با کسر کردن از حقوق کارکنان، بیمه را هم پرداخت نکرده، ظلمی که به کارکنان شهرداری و شهر شد، غیرقابل بخشش است.

شمشیری تاکید کرد: این تخلفات ناشی از مدیریت اشتباه افرادی است که به جای فکر کردن به منافع مردم شهر خود و سازمان ها و شهرداری، به فکر منافع شخصی خود بودند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.