به گزارش ایرنا، عادل دهدشتی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری بندر ریگ و دیدار با نخبگان،معتمدین و فعالان مدنی و سیاسی این بخش گفت: اگر مدیری هم احساس کرد نمی تواند به خوبی با مردم ارتباط و تعامل برقرار کند ، بهتر است بی تعارف کنار رفته و جای خود را به فردی دهد که قادر به تعامل زایی و امیدآفرینی باشد و قابلیت خود را برای حل مشکلات بکار گیرد.
وی اظهارداشت: امروز برخی از مدیران ناامیدی بیشتری در قیاس با دیگر افراد جامعه دارند و این تفکر را به وجود می آورند که راه حلی برای مشکلات متصور نیست، اما این واقعیت ماجرا نیست و بسیاری از مشکلات حل نشده ناشی از همین تفکرات است.
دهدشتی گفت: اگر من به عنوان مدیر این دولت امروز احساس می کنم توان حل مشکلات را ندارم، باید کنار بروم و جای خود را به مدیری خلاق و با انرژی بدهم که از انگیزه کافی برای حل مشکلات مردم برخوردار است.
وی برایجاد رضایتمندی مردم در همه سطوح تاکید کرد و گفت: امروزه در بسیاری از حوزه ها دچار مشکل هستیم و این مسئله ای نیست که تنها ناشی از تحریم ها،تنگناها و فشارها باشد بلکه بخشی از آن به استفاده نکردن از تمام ظرفیت های کشور و کم کاری برخی مدیران و مسؤولان بر می گردد که مختص یک دولت هم نیست.
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات استانداری بوشهر افزود: باید پذیرفت که حل بسیاری از مشکلات جز با تلاش مضاعف، انگیزه فراوان و استفاده از تمام قابلیت های افراد شایسته محقق نمی شود.
وی ادامه داد: البته میان عملکرد مدیری که بصرف اینکه پشت میز نشسته با مدیری که با تمام توان به میدان آمده و با تمام وجود برای حل مشکلات مردم پای کار باشد، تفاوت وجود دارد.
دهدشتی تصریح کرد: امروز مهمترین مسئله وحدت است و بنا به تاکید رهبرمعظم انقلاب این مهم باید سرلوحه تمام کارگزاران نظام قرار گیرد.
وی افزود: البته وحدت و همدلی نه تنها در بین مسئولان بلکه بین مردم باید وجود داشته باشد.
مدیرکل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات استانداری بوشهر اظهارداشت: کشور در گذشته دارای مشکلاتی به مراتب سخت تر از امروز بوده که با درایت مقام معظم رهبری،همراهی مردم و همت مضاعف مسئولان پشت سر گذاشته شدند.
وی با اشاره به وضعیت کنونی کشور افزود: بطور قطع بخشی از ناامیدی امروز مردم ناشی ازاخبار مرتبط با اختلاس ،رانت و فساد است و آنان به تبعیض ها و قانون گریزی ها معترضند که اگر بتوانیم این مسائل را حل و از چنین معضلات جلوگیری کنیم ، مردم بیش از پیش با همراهی، اعتماد و شکیبایی خود درحل مشکلات مشارکت فعال خواهند داشت.
دهدشتی اظهارداشت: شرایط امروز کشور در صحنه بین المللی به مراتب بهتر از قبل سال 92 است بگونه ای که در آن زمان اتفاق نظر کاملی بین قدرت ‌های دنیا علیه جمهوری اسلامی ایران وجود داشت که با درایت و رهنمودهای رهبری و تلاش های دولت در مذاکرات برجام با کشورهای مذاکره کننده برطرف شد.
وی گفت:اگرچه اختلافات سیاسی داخلی و سیاسی کاری ها اجازه نداد از این ‌سند به اندازه قابلیت آن استفاده شود و بعدها هم فردی در آمریکا سر کار آمد که نه تنها از برجام بلکه از بسیاری از معاهدات بین المللی خارج شد، اما این مسئله نمی تواند نافی برجام باشد.
مدیرکل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات استانداری بوشهر تصریح کرد: خروج آمریکا و انتقادهای ترامپ نسبت به برجام مهر تاییدی بر اثبات قدرت و درایت جمهوری اسلامی ایران در تنظیم این سند است.
6164/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.