به گزارش ایرنا، طاهره شمشیری روز پنجشنبه در نشست شورای شهر بوشهر افزود: بعد از انجام حسابرسی بدون شک مشخص می شود که چقدر از درآمدهای شهرداری خارج از ردیف های قانونی هزینه شده است.
وی بیان کرد:تخلف و انحراف های بودجه ای و مالی امروز شهرداری بوشهر ثمره مدیریت اشتباه مدیرانی بوده که منافع شخصی خود را به منافع عمومی ترجیح داده اند.
شمشیری ادامه داد:سازمان تامین اجتماعی قصد مصادره و توقیف حسابهای شهرداری به دلیل مطالبات خود از شهرداری را دارد که یکی از آنها بیمه کارکنان شهرداری است.
وی یادآور شد: از آبان ماه تا فرودردین ماه سال جاری در حالی که بیمه کارکنان شهرداری از حقوق آنها کم شده اما به تامین اجتماعی پرداخت نشده است.
شمشیری ادامه داد: این مهم علاوه بر تضییع حقوق کارکنان باعث شده تا مدیریت مالی کنونی با مشکلات متعدد روبه رو شود.
وی افزود: همچنین اداره دارایی حساب اعضا هیات مدیره سازمان های شهرداری را به دلیل بدهی های سازمانها مسدود کرده که مشخص نیست پول ها در شهرداری کجا رفته که ما امروز با بدهی های بسیار بالا مواجه هستیم.
شمشیری اظهارداشت: باید مشخص شود که پول های ارزش افزوده دریافتی چگونه هزینه شده که نه حقوق کارکنان افزایش پیدا کرده و نه دیون شهرداری پرداخت شده است.
وی ادامه داد: افرادی که در راس مدیریت شهری قرار می گیرند نباید این پست را پایگاه رفتن به پست های بالاتر قرار دهند.
شمشیری در مورد پروژه چرخ و فلک شهر بوشهر نیز گفت: بتازگی مجری نامه ای به شهرداری و شورا نوشته و به دلیل تورم طلب مبلغ باقیمانده برای اجرا این پروژه را کرده است.
وی افزود: انتظار است شهرداری پرونده این پروژه را از طریق مراجع قضایی و حقوقی پیگیری کند زیرا چند میلیارد تومان سرمایه شهر به دلیل قصور شریک شهرداری در حال از بین رفتن است و متضرر اصلی آن نیز شهروندان بوشهری خواهند بود.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.