مدیرکل سیاسی، انتخابات استانداری بوشهر گفت: مدیرانی که توان تعامل با مردم را ندارند بی‌تعارف کنار بروند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از بوشهر، عادل دهدشتی در جلسه شورای اداری بندر ریگ و دیدار با نخبگان، معتمدان و فعالان مدنی و سیاسی این بخش گفت: امروز مهمترین مسئله وحدت است و بنا به تاکیدات رهبر انقلاب این مساله باید سرلوحه تمام کارگزاران نظام قرار گیرد. البته این وحدت نه صرفا بین مسئولان بلکه بین مردم و مسئولان باید به وجود بیاید و این مهم جز با کسب رضایت‌مندی مردم ممکن‌ نمی‌شود.

مدیرکل سیاسی، انتخابات استانداری بوشهر با تاکید بر  ایجاد رضایت‌مندی در همه سطوح از جمله بخش‌ها ادامه داد: امروزه در بسیاری از حوزه‌ها دچار مشکل هستیم و این مساله‌ای نیست که صرفا ناشی از تحریم‌ها، تنگناها و فشارها باشد و بخشی از آن به عدم استفاده از تمام ظرفیت‌های کشور و کم‌کاری برخی مدیران و مسؤولان بر می‌گردد که مختص یک دولت هم نیست. باید پذیرفت که حل بسیاری از مشکلات جز با تلاش مضاعف، انگیزه فراوان و استفاده از تمام قابلیت افراد شایسته ممکن نمی‌شود‌.

وی افزود: البته میان عملکرد مدیری که صرفا پشت میز نشسته با مدیری که با تمام توان به میدان آمده و با تمام وجود برای حل مشکلات مردم پای کار است تفاوت وجود دارد. متأسفانه امروز برخی مدیران نا امیدی بیشتری در قیاس با دیگر افراد جامعه دارند و این تفکر را به‌وجود می‌آورند که راه‌حلی  برای مشکلات متصور نیست اما این واقعیت ماجرا نیست. بسیاری از مشکلات حل نشده ناشی از همین تفکرات است. اگر من به عنوان مدیر این دولت امروز احساس می‌کنم توان حل مشکلات را ندارم، باید کنار بروم و جای خود را به مدیری خلاق و با انرژی بدهم که از انگیزه کافی برای حل مشکلات مردم برخوردار است.

مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر در ادامه بیان کرد: کشور ما در گذشته دارای مشکلاتی به مراتب سخت‌تر از امروز بوده و این مشکلات را با درایت رهبری، همراهی مردم و همت مضاعف مسئولان از سر گذرانده است.

وی با اشاره به وضعیت جاری کشور گفت: بدون‌شک بخشی از نا امیدی امروز مردم ناشی از اخبار مرتبط با اختلاس، رانت  و فساد است. امروز مردم به فساد، تبعیض‌ها و قانون‌گریزی‌ها معترض هستند و اگر بتوانیم این مسائل را حل کرده و از این معضلات جلوگیری کنیم، مردم بیش از پیش با همراهی، اعتماد و  شکیبایی خود در حل مشکلات مشارکت فعال خواهند داشت.

دهدشتی اضافه کرد: شرایط امروز کشور در صحنه بین‌المللی به مراتب بهتر از ماقبل سال ۹۲ است. آن زمان اتفاق‌نظر کاملی بین قدرت‌های دنیا علیه ایران وجود داشت که این مساله با رهبری داهیانه رهبر انقلاب و  تلاش‌های دولت در مذاکرات با ۱+۵ حل شد . هر چند اختلافات سیاسی داخلی و سیاسی کاری‌ها اجازه نداد از این‌سند به اندازه پتانسیل آن استفاده شود و بعدها هم فردی در آمریکا سرکار آمد که نه تنها از برجام بلکه از بسیاری از میثاق‌ها و معاهدات بین‌المللی خارج شد اما این مساله نمی‌تواند نافی برجام باشد. معتقدم خروج آمریکا و انتقادهای ترامپ نسبت به برجام مهر تاییدی بر اثبات قدرت و درایت جمهوری اسلامی در تنظیم این سند است.

وی در پایان با  تاکید مجدد بر مساله امیدآفرینی افزود: تاکید استاندار بوشهر و رویه وی بر این است که مدیران در سطح استان با از بین بردن فضای یاس و نا امیدی سعی در برقراری ارتباط نزدیک‌تر با مردم داشته باشند و این‌ مهم بدون شک توسط مدیریت ارشد استان پیگیری و رصد خواهد شد. اگر هم مدیری در این میان احساس می‌کند نمی‌تواند به‌خوبی با مردم ارتباط و تعامل برقرار کرده و با تلاش و امیدآفرینی پای کار بیاید، بهتر است بی‌تعارف کنار رفته و جای خود را به فردی دهد که قادر است با تعامل با مردم  و ایجاد امید در جامعه حداکثر قابلیت خود را برای حل مشکلات مردم به کار گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.