به گزارش ایرنا، حمیده ماحوزی روز سه‌شنبه در نشست معرفی اعضای جدید هیات مدیره انجمن موسیقی استان بوشهر افزود: با انسجام و همدلی و با استفاده ظرفیت پیشکسوتان می‌توان جایگاه اصلی موسیقی این سرزمین را که در سطح ملی و بین المللی شناخته شده بیشتر معرفی کرد.
وی یادآورشد: استان بوشهر در حوزه موسیقی در بخش های مختلف سرآمد بوده و توانسته هنر خود را با استفاده از ظرفیت هنرمندان ماهر برای اقصی نقاط دنیا به نمایش بگذارد.
ماحوزی ادامه داد: انجمن‌های فرهنگی و هنری از جمله انجمن موسیقی بازوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی محسوب و در استفاده از ظرفیت های آنها اهتمام ویژه داریم.
وی با اشاره به رشد کمی و کیفی فعالیت‌های انجمن موسیقی استان بوشهر بیان کرد: امیدواریم با حضور اعضای جدید و ارائه راهکار متنوع خون تازه ای در کالبد این انجمن جاری شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهرگفت: اعضای انجمن موسیقی باید با برگزاری نشست های مستمر سیاست های ابلاغی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بخش را تقویت و اجرایی کنند.
اصغر قربانی، بهرنگ حکیمی پور، علی همتی و محسن حیدریه به عنوان اعضا اصلی هیات مدیره و عبدالوهاب زنگویی و فرشاد برنجی عضو علی البدل این انجمن به مدت یک سال معرفی شدند.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.