به گزارش ایرنا، مجید خورشیدی روز سه شنبه در نشست با سازمان‌های مردم نهاد و فعالان اجتماعی استان بوشهر افزود: طی چند ماه گذشته با کاهش میزان آبدهی رودخانه انتقال آب از خط آبرسانی کازرون به استان بوشهر کاهش یافت که این موضوع گستره مشکل کم آبی استان بوشهر و بویژه شهرستان دشتستان را بیشتر کرد.
وی اظهارداشت: درکنار اقدام های عملی مسوولان برای تامین آب و برق مورد نیاز مردم با فرهنگ سازی نهادها و فعالان اجتماعی زمینه مدیریت مصرف بیش از پیش فراهم می شود.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده زمان قطعی برق در استان بوشهر نیز کاهش یافته که این مهم قدری از مشکلات مردم در این حوزه برطرف کرده است.
وی یادآورشد: فعالان اجتماعی بدون توجه به منابع مالی در خدمات رسانی به جامعه تلاش می‌کنند که چنین قشری با فعالیت های اثرگذار خود به عنوان بازوان مهم جامعه محسوب می‌شود.
معاون استاندار بوشهر تاکید کرد: در حوزه‌هایی مانند فرهنگی و اجتماعی نیاز به مشارکت تشکل‌های مردم‌نهاد برای فرهنگ سازی بیشتر احساس می‌شود.
خورشیدی گفت: سمن‌ها با ایفای نقش تاثیرگذار خود در فرهنگ سازی بعنوان چشم بیدار جامعه و پیش‌قراولان عرصه‌های فرهنگ سازی محسوب می‌شوند.
وی با تاکید بر حمایت و تقویت سازمان‌های مردم نهاد گفت: تشکل های مردم نهاد مدافع منافع عمومی هستند که با مشارکت آنها بسیاری از مشکلات جامعه قابل حل است.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.