به گزارش ایرنا، سید کمال‌الدین شهریاری روز یکشنبه در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: به جای اینکه همه فشار خود را به شورای برنامه‌ریزی استان برای دریافت اعتبارات مورد نیاز بیاوریم باید تمرکز بر جذب اعتبارات ملی افزایش یابد.
وی بیان کرد: نگاه به اعتبارات استانی نیز در حال تغییر است که عمده دلیل آن رسیدن به توازن توسعه در سطح شهرستان هاست که این مهم می تواند به جبران عقب ماندگی شهرستان ها کمک شایانی کند.
شهریاری اضافه کرد: با این وجود اعتبارات استانی ظرفیت قابل توجهی نیستند که بتوان از اعتبارات یکی از شهرستان‌ها کم و آن را به شهرستان دیگری تزریق کرد.
وی گفت: به همین دلیل تلاش خود را برای جذب اعتبارات متمرکز وزارتخانه‌ها و دولت بیشتر کردیم چراکه در مقایسه با اعتبارات استانی اعتبارات خوبی در وزارتخانه هاست.
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی افزود: در جریان سفر وزیر تعاون به شهرستان‌های حوزه انتخابیه 2 مرکز فرهنگی و ورزشی کارگری کلنگ‌زنی و برای آنها یک ریال نیز به اعتبارات استانی و شهرستانی تکیه نکردیم.
وی گفت: اعتبارات استانی و شهرستان متناسب با نیازهای این شهرستانها هزینه می شود ولی از محل اعتبارات ملی حدود 20 میلیارد ریال برای 2 پروژه یاد شده هزینه می شود.
این نماینده مجلس افزود: همچنین 2 مرکز درمانی تامین اجتماعی در شهرستان‌های دشتی و تنگستان شروع می شود که هر یک از طریق اعتبارات متمرکز تامین اجتماعی تامین اعتبار خواهد شد.
شهریاری ادامه داد: در تعامل و رایزنی با وزارت نفت نیز اعتبارات خوبی برای کمک به اعتبارات استانی و شهرستانی انجام شده که در قالب آن 60 میلیارد ریال پروژه در وزارت نفت برای شهرستان های دشتی و تنگستان تعریف شده است.
وی افزود: تمرکز پروژه ها از محل اعتبارات نفت در مناطقی است که بتوانیم در قالب آن به جوانان بیشتری خدمت رسانی داشته باشیم و یا اینکه اعتبارات را به دستگاه‌هایی سوق می‌دهیم که از قدرت عملیاتی و مانور بالاتری برای خدمت رسانی برخوردار باشند.
شهریاری اظهارداشت: با توجه به عملکرد قابل قبول اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر سعی می‌کنیم در حوزه ورزش و جوانان بصورت ویژه هزینه کنیم.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.