به گزارش ایرنا، سید حسین حسینی‌ محمدی روز پنجشنبه در برنامه «مردم پرسشگر و مسئولان پاسخگو» افزود: این 2 شرکت آژانس هواپیمایی اقدام به فروش بلیط با نرخ بالا می‌کردند که با تشکیل پرونده تحت پیگیرد قانونی قرار گرفتند.
وی بیان کرد: ارزش تخلف این 2 شرکت آژانس هواپیمایی 1.5 میلیارد ریال گزارش شده که در این زمینه مراحل قانونی رسیدگی به متخلفان آغاز شده است.
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) خردادماه امسال در قالب گزارشی اعتراض مسافران بوشهر به تهران و بالعکس نسبت به کاهش پرواز ها و افزایش قیمت بلیت در این مسیر را منعکس و خواستار نظارت و حل این مساله شدند، اما این مشکل همچنان باقی است و در گزارش دیگری سی تیر نیز به این موضوع پرداخت.
حسینی محمدی در ارتباط با کیفیت نان نیز گفت: کیفیت نان درگذشته در شان و منزلت مردم نبود که با پیگیری‌های صورت گرفته علاوه بر بهبودی کیفیت نان در تنوع بخشی به آن نیز اقدام های مطلوبی صورت گرفته است.
وی ادامه داد: با هدف ارتقای کیفیت نان، کاهش ضایعات و پخت مناسب اقدام های مهمی انجام شده که نظارت دقیق بر توزیع آرد و برخورد قاطع با متخلفان از جمله آن است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر همچنین با اشاره به ابطال 130 کارت بازرگانی در بوشهر اظهار کرد: پارسال 130 کارت بازرگانی در این استان که صاحبان آنها مرتکب تخلف شده بودند باطل شد.
حسینی محمدی افزود: در این راستا بتازگی طرح پایش کارت‌های بازرگانی در استان بوشهر آغاز شده است.
وی ادامه داد: دارندگان کارت بازرگانی حق واگذاری آن به غیر برای استفاده از مزایای آن را ندارند و در صورت مشاهده این ‌گونه تخلف علاوه بر ابطال کارت بازرگانی با افراد متخلف برخورد قانونی می‌شود.
حسینی محمدی تاکید کرد: بر اساس قانون افرادی که کارت بازرگانی دیگران را خریداری کنند تحت تعقیب و پیگیرد قانونی می گیرند.
وی در بخش دیگری از صحبت های خوداظهار داشت: با مشارکت بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات بانکی واحدهای صنعتی و تولیدی که دارای پیشرفت بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی استان بوشهر مورد حمایت ویژه قرار گرفتند.
حسینی محمدی ادامه داد: اکنون بخشی از معادن استان بوشهر راکد هستند دلیل عمده آن کاهش فعالیت عمرانی در استان بوشهر است.
وی گفت: انتظار می‌رود با رونق فعالیت در صنعت ساختمان واحدهای معدنی تولید مصالح ساختمانی استان نیز فعالیت خود را از سر بگیرند.
حسینی محمدی اظهار داشت: محصولات بخشی از معادن استان بوشهر در چرخه صادرات قرار دارد که با زیرساخت‌های لازم صادرات این معادن به کشورهای مختلف از جمله قطر رو به افزایش است.
وی در ادامه با تاکید بر ضرورت کنترل قیمت اجناس و برخورد با گران‌فروشان بیان کرد: بیشترین پرونده‌های گران فروشی در بوشهر در عرصه میوه و تره‌بار تشکیل شده است.
حسینی محمدی اظهار داشت:در این ارتباط علاوه بر حضور بازرسان برای بررسی و کنترل قیمت‌های اجناس دربازار، سامانه 124 به طور شبانه‌روز برای ثبت و رسیدگی به شکایات مردمی فعال است.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.