مصطفی گراشی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تفاوت قیمت برخی کالاهای پرمصرف بستگی به کیفیت آنها دارد با این وجود گرانی در مورد کالاهای با کیفیت یکسان مورد توجه جدی قرار گرفته و با متخلفان بطور قاطع برخورد می شود.
وی یادآورشد:با هدف ساماندهی و نظارت برفعالیت دستفروشان و فروشندگان دوره‌ گرد فعالیت آنها منوط به دریافت مجوز شد.
رئیس اتاق اصناف بوشهر اظهارداشت:در این راستا با تشکیل کمیته‌ای ویژه پس از تعیین صلاحیت مجوز فعالیت برای دست‌فروشان و فروشندگان دوره‌گرد صادر می‌شود.
وی یادآورشد: طرح یاد شده با همکاری گشت‌های شهرداری به اجرا درمی آید که تحقق آن می تواند یک تحول بزرگ در فعالیت دستفروشان شهر بوشهر رقم بزند.
رئیس اتاق اصناف بوشهر افزود: پس از پایش و بررسی‌های همه جانبه دست ‌فروش‌ها در شهر بوشهر مهرماه امسال ساماندهی آنها به سرانجام می رسد.
وی اظهار داشت: امور صنفی در راستای ساماندهی وضعیت بازار و کنترل قیمت‌ها تلاش های خود را با جدیت آغاز کرده است.
این مقام مسوول اضافه کرد: در این راستا علاوه بر فعالیت 12 بازرس اتحادیه صنفی، 13 بازرس سازمان صنعت، معدن و تجارت برای بررسی بازار و قیمت اجناس فعال شده اند.
گراشی ادامه داد:باتوجه به اینکه امکان رصد تمامی واحدهای صنفی از سوی بازرسان وجود ندارند باید فرهنگ مطالبه‌گری در بین مردم بوشهر افزایش یابد و هر کدام خود بعنوان یک بازرس عمل کنند.
گراشی همچنین با تاکید بر ضرورت نصب برچسب قیمت روی کالاها ادامه داد: در شهر بوشهر هشت هزار و 300 واحد صنفی وجود دارد که یک‌هزار واحد آن فاقد پروانه کسب هستند.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.