به گزارش ایرنا، در این آیین که اقشار مختلف مردم در هوای گرم حضور یافته بودند، خادمان امام رضا (ع) درحالی که پرچم متبرک شده حرم رضویشاخه گل و شیرینی حمل می کردند مورد استقبال قرار گرفتند و پس از آن بر مزار شهدای گمنام این شهر حاضر و به آنان ادای احترام کردند.
امام جمعه گناوه در جمع عاشقان و ارادتمندان امام هشتم شیعیان گفت: قدوم با خیر و برکت خادمان حرم رضوی فضای این شهر را معطر به بوی امام رضا(ع) کرده است.
حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی با تقدیر از حضور مردم مومن و ولایتمدار این شهرستان در استقبال از خدام افزود: در زمان حضور خدام در این شهر برنامه های مختلفی پیش بینی شده و دراین مدت نهایت بهره از قدوم پرخیربرکت خدام برده خواهد شد.
وی، حضور در سپاه انصارالحسین (ع)، عیادت از بیماران بستری شده در بیمارستان امیرالمومنین(ع) و سوانح و سوختگی، دیدار با خانواده شهید سعیدی و عباسی، برافراشته شدن پرچم متبرک شده علی بن موسی الرضا(ع) در میدان مرکزی شهر، دیدار با بازاریان و حجت الاسلام شیخ عبدالخالق دشتی از روحانیون قدیمی و امام جماعت مسجدجامع ، حضور در روستای محمدصالحی و عباسی و برگزاری جشن زیر سایه خورشید در مرقد سیدرضا از برنامه های درنظر گرفته شده است.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.