به گزارش ایرنا، امام جمعه موقت گناوه در این آیین گفت: امامزادگان پناهگاه حاجت مندان و حق بزرگی در هدایت و سعادت بشریت داشته اند و شایسته تعظیم و تکریم هستند.
حجت الاسلام مصطفی آشناگر افزود: حضور امامزادگان در شهر و دیار مملکت اسلامی ایران به برکت قدوم حضرت امام رضا (ع) بوده و باید قداست آنان حفظ شود.
رئیس اداره امور اوقاف و امورخیریه شهرستان گناوه گفت: اماکن بقاع متبرکه از پایگاه های بسیار مهم و نقش بسیار بسزایی در وحدت و معنویت جامعه دارند.
جلال الدین پی خسته افزود: دشمنان اسلام و نظام بدنبال خدشه وارد کردن به ارزش ها و اماکن مذهبی هستند اما مردم مومن ایران بدلیل اعتقادات خوبی که به امامزداگان و اهل بیت (ع) دارند، کاری از پیش نخواهند برد.
وی اظهارداشت: باتوجه به اینکه رهبر معظم انقلاب بقاع متبرکه را قطب فرهنگی در برابر توطئه های دشمنان دانسته، وظایف اموراوقاف و خیریه دو چندان شده و برنامه های مناسبی درطول سال اجرا می کند.
در این آیین برنامه های مختلفی نظیر مولودخوانی، چاوشی و تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآنی شهرستانی و خدام امامزاده سلیمان بن علی (ع) اجرا شد.
امامزاده سلیمان بن علی (ع) از اولاد امام زین العابدین علی بن حسین (ع) درگناوه به خاک سپرده شده و از اماکن مذهبی، زیارتی و گردشگرپذیر این شهرستان است.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.