به گزارش ایرنا، محمد راستاد روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: برای تحقق این مهم باید طرح های مناسب توسعه زیرساخت های گردشگری در استان های ساحلی تعریف شود. وی اضافه کرد: در این ارتباط تسهیلات اعطایی سازمان بنادر کمک بسیار خوبی برای سرمایه گذاران بخش خصوصی است.
راستاد اظهارداشت: در استان بوشهر که در زمستان و عید نوروز پذیرای جمعیت قابل توجهی از گردشگران است باید با استفاده از ظرفیت های جدید ایجاد شده اتفاق جدیدی در زمینه گردشکری دریایی و ساحلی رقم بخورد.
وی تاکید کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در اجرای رسالت سازمانی خود باید ارتباط مستقیم با مشتریان خدمات بندری و صاحبان کالا را حفظ و تقویت کند.
راستاد یادآور شد: در بستر ارتباط مستمر با مشتریان بندری است که می توانیم بخوبی مشکلاات را شناسایی و در جهت حل آنها گام برداریم.
وی گفت: در راستای تخفیف هزینه های بندری نیز باید گام اساسی برداشته شود تا بوشهر برای نقش آفرینی در حوزه حمل و نقل دریایی کشور بتواند ظرفیت رقابت پذیری خود را افزایش دهد.
راستاد بیان کرد: بندر بوشهر به عنوان بندری که کشتی های اقیانوس پیما در آن پهلو می گیرد باید بیش از پیش در حوزه حمل و نقل دریایی کشور نقش آفرین باشد.
وی گفت: همچنین باید یک برنامه ریزی ویژه برای نگهداری مناسب و موثر زیرساخت ها و تجهیزات داشته باشیم که تحقق این مهم در ارائه خدمات به صاحبان کالا و مشتریان بندر نقش شایانی ایفا می کند.
راستاد افزود: برای حفاظت، مهندسی و مدیریت سواحل باید کارگروه مربوطه بصورت منظم تشکیل شود تا از این طریق هیچ ساخت و سازی بدون تشریفات و گرفتن مجوز مورد نیاز در سواحل احداث نشود.
وی گفت: طرح های توسعه ای بنادر استان بوشهر باید به سرعت تکمیل و بهره برداری از آنها آغاز شود.
راستاد ادامه داد:همچنین در این ارتباط باید شرایطی فراهم شود تا سرمایه گذاران مورد نیاز احدث روبناها و فعالیت های ارزش افزایی در پسکرانه های مجتمع بندری نگین جذب شود.
وی افزود: این مجتمع بندری با توجه به ظرفیت های فراوانی که دارد باید به یکی از بنادر توانمند در سواحل جنوب کشور تبدیل شود.
راستاد اظهار داشت: در ارتباط با ایمنی دریانوردی ناوگان سنتی استان بوشهر باید مورد توجه بیشتری قرار گیرند.
وی بیان کرد: در این ارتباط شماری شناور آتشخوار در بنادر استان بوشهر بکارگیر شده که این رویه همچنان تداوم می یابد.
در این آیین سیاوش ارجمند زاده به عنوان مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر معرفی و از فعالیت های نورالله اسعدی سرپرست این اداره کل تجلیل شد.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.