در جلسه شورای شهر بوشهر، موضوعات بنر کنار ساحل و لایحه زمین پایگاه دریایی همچنین نامه‌ها و درخواست‌های مردمی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، عبدالخالق برزگرزاده در این جلسه در خصوص ارسال لایحه زمینی در پایگاه دریایی که با شهرداری قرارداد بسته و سپس در اختیار شورا قرار گرفته است؛ گفت: منافع شهر برای من مهم تر از منافع شخصی است؛ باید لایحه آمده از شهرداری و تصویب شده در شورا به خبرنگاران نشان داده شود و پیگیری شود که آیا این لایحه در کمیسیون کارشناسی شده است یا خیر. همکاران ما باید رای‌های خود را کارشناسی شده و با علم و بررسی ارائه دهند.

وی در ادامه گفت: در مورد این لایحه تعدادی از متقاضیان با بعضی از اعضای شورا نشست داشتند و اعضا بدون توجه به نظر کارشناسی قول مساعد دادند.

دهدار: دلیلی بر ارانه لایحه نمی بینم

رئیس شورای شهر بوشهر نیز با بیان اینکه دلیلی بر ارائه لایحه نمی بیند، گفت: اتهام  آقای برزگرزاده را پیگیری خواهم کرد. مدارک این اتهام را به صحن شورا ارائه دهید. اگر کسی در اینجا خلاف مقررات عمل کرده باشد طبق اختیاراتی که دارم برخورد می‌کنم. 

وی افزود: اگر شما اشرافی به قانون داشتید این صحبت را نمی‌کردید. اتفاقا در لایحه ذکر شده است که این زمین طبق قیمت کارشناسی شده. مضاف براینکه ما منافع شخص را در نظر نمی گیریم. ما منافع تعدادی از پرسنل زحمت کش که در هشت سال دفاع مقدس از جان مایه گذاشتند و در حال حاضر هم دفاع می کنند در نظر داریم.

توسلی: تغییر نام فرودگاه بوشهر، حرکت فرهنگی جالبی نبود

توسلی در مورد قرارداد چرخ و فلک با تاکید  بر اتمام قرارداد و عدم تمدید آن گفت: خواستار حقوقی شدن این قضیه بودم که با دادن فرجه به پیمانکار، هنوز بعد از سه سال و با هزینه سه میلیارد و دویست میلیون تومان در دست پیمانکار است که تاکنون هم هیچ کاری تحویل داده نشده است.

وی در ادامه به موضوع تغییر نام فرودگاه بین المللی بوشهر به فرودگاه شهید ابوتراب عاشوری اشاره کرد و گفت: این تصمیم در حالی صورت می گیرد که فرودگاه بین المللی بوشهر ضمن اینکه جزو اولین فرودگاه‌های کشور محسوب می‌شود و قدمت نود ساله دارد و به همین نام "فرودگاه بین المللی بوشهر" به ثبت رسیده است.

وی تاکید کرد: ارزش ها را مقابل یکدیگر قرار ندهیم، چرا که هم نام بوشهر نام بزرگی است و هم نام شهید عاشوری و اینگونه اقدامات حرکت فرهنگی جالبی نیست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.