به گزارش ایرنا،عبدالکریم گراوند یکشنبه شب درنشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان درشهرستان دیلم افزود:به عنوان کارگزاران نظام وظیفه داریم برای حل مشکل بیکاری و اشتغال مردم گام های اساسی و کارشناسی شده برداریم.
وی با تاکید بر تبیین سند جامع شهرستان دیلم درتمام حوزه ها، افزود: این شهرستان درحوزه شیلات، کشاورزی و گردشگری دارای ظرفیت های بالقوه است.
استاندار بوشهر اظهارداشت:با هدف تسریع درخدمات رسانی به مردم به تمامی پروژه هایی که برای هفته دولت ودهه فجرسالجاری هدف گذاری شده اند اعتبارات لازم تخصیص داده خواهد شد.
وی افزود: دستگاه های اجرایی که پروژه ها را در زمان مشخص شده به اتمام برسانند اعتبارات لازم تزریق خواهد شد ، درغیراین صورت درتخصیص اعتبارات جدید ، تجدید نظر می شود.
گراوند با بیان اینکه اعتماد مردم نسبت به دولت را باید حفظ کرد،افزود: سیاست شورا و کمیته برنامه ریزی استان اتمام پروژه ها تنها در زمان معین شده است.
استاندار بوشهر گفت: باتوجه به وضعیت خشکسالی کشور و استان بوشهر ، جهت نیاز آب مصرفی شرکت نفت فلات قاره بهرگان و درصورت نیاز به شهرستان دیلم ، مجوز لازم برای احداث آب شیرین کن پنج هزارمترمکعبی در بخش امام حسن با کمک وزارت نیرو و بخش خصوصی صادر خواهد شد.
گراوند ادامه داد:از خیرین شهرستان دیلم به عنوان انسان های مسئولیت شناس که با اقدامات خیرخواهانه درحوزه های مختلف قدم برمی دارند تقدیر می شود و باید از ظرفیت آنان برای اشتغال نیز استفاده شود .
استاندار بوشهر در سفرعصر یکشنبه به شهرستان دیلم با محوریت توسعه طرح های عمرانی از چندین طرح بازدید و با مردم ملاقات عمومی برگزار کرد.
شهرستان دیلم با 34 هزارنفر جمعیت در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.
6164/7215
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.