به گزارش ایرنا شهروندان وحدتیه ای با تجمع و پارک خودروهای خود در جاده اصلی بوشهر - شیراز حدفاصل سه راهی وحدتیه از ساعت 20 تا 21 مانع از آمد و شد خودروهای عبوری در این مسیر شدند.
دوم تیرماه جاری نیز حدود 80نفر از شهروندان وحدتیه ای ساعت 11 تا 13 با پارک کردن خودروهای خود در جاده اصلی بوشهر - شیراز حدفاصل سه راهی وحدتیه برای مدت 2 ساعت آمد و شد در این محور ارتباطی را مختل کردند.
هرچند براساس وعده و با پادرمیانی مسوولان فرمانداری دشتستان و شرکت آب و فاضلاب و دعوت از نمایندگان مردم و شورای اسلامی شهر وحدتیه جاده ارتباطی بوشهر - شیراز بازگشایی شد اما براساس اظهارات شهروندان وحدتیه ای اقدام های انجام شده نیز نتوانسته آب مورد نیاز آنان را تامین کند.
آنان می گویند درگذشته نیز توزیع آب در وحدتیه مثل مابقی شهرهای استان بوشهر نوبت بندی بود اما از ابتدای امسال تاکنون وضعیت توزیع آب دراین شهر به گونه ای است که برخی محلات هر10 روز یکبار نیز آب نمی گیرند.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتستان نیز گفت: در پی کمبود آب شهروندان وحدتیه برای مدت 45 دقیقه مانع از آمد و شد وسایط نقلیه در جاده اصلی بوشهر - شیراز شدند.
جواد لقمان زاده جمعه شب درگفت وگو با ایرنا افزود: با همکاری مردم در پی مذاکره انجام شده مسوولان جاده بوشهر - شیراز بازگشایی و آمد و شد در این مسیر به حالت عادی درآمده است.
آب مورد نیاز شهرستان دشتستان از تصفیه خانه بوشیکان کازرون در استان فارس تامین می شود که کمبود بارندگی و کاهش آب ورودی میزان آب انتقالی در این خط آبرسانی را به طور چشمگیری کاهش داده است.
گله مندی از نبود و توزیع آب درشهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان نیز باعث شده تا در ماه جاری روزهای 17 و 18 تیرماه شهروندان با تجمع در میدان 17شهریور این شهر خواستار حل این مشکل شوند.
شهر وحدتیه با حدود 15هزار نفر جمعیت قطب تولید و بسته بندی خرمای استان بوشهر در فاصله 100 کیلومتری شرق بوشهر واقع شده است.
6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.