به گزارش ایرنا محمد علی کوزه گر روز جمعه در آئین افتتاح 41 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی استان بوشهر بدون اشاره به زیربنا و مبلغ هزینه شده این شمار واحد مسکونی افزود: کمک به تامین مسکن مددجویان از مهمترین مولفه‌های توانمند سازی اقتصادی جمعیت هدف است.
وی یادآورشد:مسکن یکی از مهمترین مطالبات خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی است
در همین راستا سازمان بهزیستی تلاش ویژه‌ای برای تامین مسکن خانواده‌های مددجویان و به‌ویژه معلولان انجام داده است.
رئیس مرکز مشارکت های مردمی و توانمند سازی سازمان بهزیستی اظهارداشت:هم اینک نیز 55 هزارو 377 واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش این سازمان در دست ساخت است.
دبیر ستاد مسکن مددجویی سازمان بهزیستی نیز گفت: براساس تفاهم نامه با بنیاد مسکن به مددجویان فاقد زمین ساکن در مناطق روستایی برای ساخت مسکن زمین به صورت رایگان به آنها واگذار می شود.
علی ربوبی افزود:همچنین براساس قانون وزارت راه شهرسازی موظف شده به خانواده های حداقل با دارای 2 معلول زمین رایگان برای ساخت مسکن مسکونی واگذار کند.
مدیرکل بهزیستی استان بوشهرنیز گفت: 41 واحد مسکونی مددجویان این استان در قالب پرداخت تسهیلات بلاعوض برای هر واحد مسکونی شهری و شهری به ترتیب به مبلغ 300 و 180 میلیون ریال احداث شده است.
علی پولادی ریشهری افزود: در دولت تدبیر و امید تاکنون یکهزارو 307 واحد مسکونی در قالب نهضت مسکن مددجویان بهزیستی ساخت و به افراد واجد شرایط واگذار شده است.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.