به گزارش ایرنا، محسن صحرانورد روز پنجشنبه درجمع خبرنگاران افزود: این مراکز در قالب اردوگاه در شهرهای گناوه و کنگان راه اندازی خواهد شد.
وی اضافه کرد: مرکز درمانی و توانبخشی موسسه ایثار استان بوشهر از زمان تاسیس تاکنون در قالب درمانگاه عمومی، تخصصی و مجتمع توانبخشی مشغول فعالیت است.
مدیر موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان بوشهر اضافه کرد: این موسسه وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران در سه فاز طراحی شده که در زمان حاضر تنها توانبخشی آن برای ارائه خدمات درمانی مورد بهره برداری قرار گرفته است.
صحرا نورد اضافه کرد: فاز2و3 این موسسه که شامل ایجاد 2 سالن مجهز به امکانات ورزشی است هنوز اجرایی نشده و امیدواریم با همت مسئولان استان عملیات اجرایی این فازها هرچه زودتر آغاز شود.
وی ادامه داد: برای ارائه خدمات درمانی بهتر موسسه ایثار با دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تفاهم نامه همکاری امضا شده است.
وی یادآور شد: براساس این تفاهم نامه بخشی ازفضای موسسه برای فعالیت درمانگاه عمومی ودرمانگاه تخصصی برای ارائه خدمات دراختیار دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر قرارگرفته است.
وی افزود: همچنین درمانگاه تخصصی وفوق تخصصی حضرت ابوالفضل (ع) دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به این مرکز درمانی انتقال یافته ودرحال خدمات رسانی است.
صحرانورد گفت: ارائه خدمات درمانی و توانبخشی و پزشکی برای ایثارگران بیمه شده تحت پوشش بیمه تکمیلی دی در این مرکز به صورت رایگان است.
مدیر موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان بوشهر اضافه کرد: راه اندازی کلینیک سالمندی و توانبخشی قلب و عرق با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از جمله برنامه های این مرکز است.
وی یادآور شد: همچنین مجوز راه اندازی واحد دندانپزشکی موسسه و مرکز معاینه شغلی صادر شده و بزودی این واحد با تجهیزات پیشرفته در این مکان فعال می شود.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.