علی پولادی ریشهری روز چهارشنبه درحاشیه بازدید از بهزیستی شهرستان دیر در گفت وگو با ایرنا افزود: توانبخشی معلولان در حوزه تربیت بدنی محور اصلی بهزیستی است.
وی اضافه کرد: درحوزه تربیت بدنی بهزیستی به مقوله ورزش همگانی و حرفه ای توجه ویژه و برای ارتقای توان و استعداد ورزشکاران معلول کارهای خوبی از جمله پرداخت هزینه انجام شده است.
مدیرکل بهزیستی استان بوشهر اظهارداشت: ورزش حرفه ای معلولان مستلزم تامین اعتبار لازم است تا استعداد این افراد شکوفا شود و خود را در کشور و دنیا مطرح کنند.
و ادامه داد: بهزیستی در زمینه تامین امکانات و تجهیزات به روز برای تقویت عضله، سنجش استعداد و سرعت واکنش، مشکلات زیادی دارد که با همت دستگاه های دیگر تلاش داریم این مشکلات برطرف شود.
وی اضافه کرد: ورزشکاران معلول استان بوشهر در کشور و دنیا مقام های خوبی کسب کردند که اگرچه در حد مطلوب پاسخگوی همت بالای آنان نبوده ایم اما در وسع و توانایی بهزیستی حمایت شده است.
پولادی ریشهری بیان کرد: با وجود اینکه حوزه فعالیت بهزیستی بسیار گسترده است و توانسته تلاش زیادی انجام دهد طوریکه در دولت تدبیر و امید یارانه های مستمری بگیران سه برابر افزایش یافته است.
وی در باره راه اندازی مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی گفت: در همه شهرهای استان بوشهر بجز 2 شهر، مرکز اورژانس اجتماعی فعال است که تلاش داریم این اورژانس را در این دو شهر نیز راه اندازی کنیم.
شهرستان دیر در فاصله 200 کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.
7207/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.