به گزارش ایران، مریم آذرشب روز چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات زنان سرپرست خانوار شهرستان کنگان افزود: در این ارتباط فرمانداری کنگان باید به ‌صورت مستمر و پیگیر بر فرآیند اعطای تسهیلات قرض الحسنه ویژه بانوان سرپرست خانوار نظارت کند.
وی بیان کرد: در ارتباط با اشتغال آفرینی برای زنان سرپرست خانوار مقرر است با پیش بینی راهکارهای لازم زمینه استفاده از تولیدات، محصولات و سایر خدمات بانوان کنگان توسط شرکت‌ها و صنایع مستقر در این شهرستان فراهم شود.
آذر شب گفت: برای تامین منابع انسانی مورد نیاز شرکت‌ها و صنایع مستقر در شهرستان کنگان در قالب تفاهم‌نامه چندجانبه، مهارت آموزی آنها در دستور کار قرار گرفته است.
وی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی با همکاری بین بخشی و با استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد می توانند زمینه ارائه مشاوره شغلی به بانوان کارآفرین مددجو را برای برخورداری از کسب و کار پایدار، فراهم کنند.
سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر تاکید کرد: با توجه به اعتبارات تخصیصی در کمیته امداد امام خمینی(ره) زمینه برخورداری از تسهیلات سرمایه در گردش برای طرح‌های فعال در مناطق روستایی و شهرهای زیر 10 هزار نفر جمعیت فراهم می‌شود.
آذرشب بیان کرد: پیش بینی شده در قالب نشست‌های تخصصی در کنگان علاوه بر انجام نیازسنجی متناسب با ظرفیت شهرستان، فرصت‌های شغلی و طرح‌های اشتغال‌زایی اولویت‌دار شناسایی و تدوین شود.
وی افزود: در این ارتباط مشاوره و حمایت‌های شغلی از بانوان کارآفرین بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.