به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز سه شنبه در جلسه ستادنماز جمعه این شهرستان افزود: بهره گیری از سیره اهل بیت (ع) بسیاری از مشکلات و آسیب های جامعه را برطرف خواهد کرد و باید سرلوحه زندگی همگان قرار گیرد.
وی اظهارداشت: باتوجه به اینکه در دهه کرامت، خدام حرم رضوی در این شهرستان حضور می یابند باید برنامه ریزی لازم برای استقبال از آنان و برگزاری هرچه باشکوهتر این دهه انجام شود.
امام جمعه گناوه گفت: باوجود بیش از 100 هیات مذهبی در این شهرستان، حضور آنان در مناسبت های ملی و مذهبی طول سال در این شهرستان کمرنگ است و فعالیت آنان معطوف به دهه اول محرم و آخر صفر شده است.
وی افزود: دهه کرامت فرصت بسیار مغتنمی برای اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی است که باید به شایستگی و درشان اهل بیت (ع) برگزار شود.
در این جلسه مقرر شد آیین استقبال از خدام حرم رضوی در سالروز ولادت امام رضا(ع) در یادمان شهدای گمنام انجام و برنامه های مختلفی در این روز برگزار شود.
دهه کرامت از 24 تیر همزمان با یکم ذی القعده و سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز و در سالروز ولادت با سعادت امام علی بن موسی الرضا (ع) در سوم مرداد به پایان می رسد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.