به گزارش ایرنا، یونس خسروانی روز دوشنبه در آیین افتتاح کارگزاری رسمی تامین اجتماعی در بندرگناوه افزود: 22 خدمت از فرایند خدمات تامین اجتماعی به کارگزارها باتوجه به ظرفیت های آنها واگذار می شود که بتدریج به مردم ارایه خواهند داد.
وی اظهارداشت: تعویض، تمدید و صدور دفترچه، دریافت سوابق بیمه ای و لیست حق بیمه بخشی از خدماتی است که کارگزاری ها به مردم ارایه می دهند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر ادامه داد: مجوز کارگزاری رسمی بندرگناوه با فراخوان، آزمون، سنجش و مصاحبه واگذار شده که حداقل 10 نفر ایجاد اشتغال می کند و همه نیروهای آن بومی همان شهرستان هستند.
وی بابیان اینکه کارگزاری ها می توانند در آینده یکسری از خدمات خود را که فراتر از خدمات سازمان تامین اجتماعی است در ازای دریافت وجه ارایه دهند، گفت: ارسال دفترچه بصورت پستی و پیک پس از ثبت نام اینترنتی به متقاضیان در منازل بخشی از ارایه خدمات این مراکز درقبال دریافت وجه است.
خسروانی بیان کرد: همه خدمات سازمان تامین اجتماعی واگذار شده به کارگزاری ها بصورت رایگان انجام می شود.
وی اظهارداشت: سازمان تامین اجتماعی براساس کارکردهای حاکمیتی و تصدی گری، قسمتی از خدمات خود را به مردم باهدف مشروعیت، اعتمادزایی و اشتغالزایی واگذار می کند که برهمین مبنا امسال مجوز سه کارگزاری صادر شده که 2 مرکز در شهرستان دشتستان و شهر بوشهر در هفته دولت بهره برداری و یک مرکز دیگر نیز به مناسبت هفته تامین اجتماعی در گناوه افتتاح شده است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: باتوجه به اینکه سازمان تامین اجتماعی مطابق ماموریت ها جهت افزایش رفاه عمومی حرکت می کند در این ارتباط درسال گذشته هشت هزارو 880 میلیارد ریال هزینه کرده که پنج هزارو 300 میلیارد ریال آن در بخش بیمه ای و سه هزارو 580 میلیارد ریال در بخش درمان بوده است.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.