به گزارش ایرنا، یلدا دارابی روز یکشنبه در بازدید نماینده شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان سلمان فارسی بوشهر افزود: این بیمارستان بزرگترین مرکز درمانی تامین اجتماعی در استان بوشهر است که با ٢هزار بار مراجعه در روز ضریب اشغال 90 درصدی دارد.
وی اضافه کرد: بیمارستان سلمان فارسی بوشهر بالاترین ضریب اشغال تخت در بین بیمارستان های تامین اجتماعی کشور را دارد که این امر بهترین دلیل برای ضرورت توسعه آن است.
دارابی ادامه داد: انجام اعمال جراحی بزرگ و فوق تخصصی ارتوپدی از موفقیت های بیمارستان سلمان فارسی است و برای ارتقای خدمات و جلب رضایتمندی بیشتر مراجعان علاوه بر جذب پزشکان متخصص در زمینه توسعه و نوسازی تجهیزات پزشکی آن نیز اقدامات موثری صورت گرفته است.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از شاخص های مدیریت بحث ریسک پذیری، جسارت و شهامت است.
حجت الاسلام عبدالحمید خدری افزود: خیلی از مشکلات مردم با شهامت و جسارت مدیران قابل حل است و هنر مدیر این است که با استفاده از ظرفیت های قانونی بتواند مشکلات را حل کند.
وی بیان کرد: به پزشکی و درمان نباید به عنوان یک شغل نگاه کرد، بلکه یک رسالت است و چنانچه کسی به این حوزه به عنوان شغل نگاه کند نمی تواند موفق باشد.
سرپرست بیمارستان سلمان فارسی گفت: به منظور ارتقای سطح درمانی و رضایتمندی بیشتر مراجعان، 2 پزشک فوق تخصص جراح قلب و ریه به کادر درمانی بیمارستان اضافه شده اند.
دکتر جلال شجاعت افزود: اکنون ٨٦ درصد بیمه شدگان استان بوشهر از خدمات تامین اجتماعی استفاده می کنند.
وی ادامه داد: تامین اجتماعی بوشهر جزو استان‌هایی است که درآمد خوبی برای سازمان ایجاد می‌کند و امیدواریم بتوانیم از حداقل درآمدی که داریم در حوزه درمان استفاده کنیم.
نماینده مردم بوشهر ،گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر از بخش های مختلف بیمارستان سلمان فارسی بازدید و با اهدای گل به بیماران از آنها دلجویی کردند.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.