به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز شنبه در دیدار با روسا و کارکنان تامین اجتماعی و درمانگاه شهیدمطهری شهرستان گناوه افزود:باتوجه به افزایش شمار پزشکان متخصص دراین شهرستان از 12 به 40 نفر در دو سال اخیر فرصت بهره گیری از این ظرفیت در درمانگاه تامین اجتماعی گناوه باید فراهم شود.
وی اظهارداشت: درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان گناوه از لحاظ خدمات دهی به مراجعه کنندگان عملکرد مطلوبی دارد که جذب پزشکان متخصص سطح ارایه خدمات را ارتقا خواهد داد.
رئیس شورای سلامت گناوه ادامه داد: شبانه روزی کردن درمانگاه تامین اجتماعی در دست پیگیری و اقدام است که امیدواریم بزودی محقق شود.
وی گفت: مکان فعلی درمانگاه تامین اجتماعی در مسیر اصلی ترافیک قرار دارد و باید به نقطه ای دیگر انتقال یابد .
فرماندارگناوه با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی یک سازمان بیمه گر اجتماعی و بخش عمده منابع مالی از محل حق بیمه ها تامین می شود، گفت:این سازمان در قبال بیمه شدگان خدمات وافری انجام داده که باید در بین عموم جامعه با اطلاع رسانی گسترده بیشتر معرفی شود.
پاک نژاد ادامه داد: پرداخت مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان، مقرری بیمه بیکاری، غرامت دستمزد ایام بیماری، هزینه وسایل کمک پزشکی و ازدواج و حمایت در برابر حوادث، بیماری ها و بارداری بخشی از مهم ترین تعهدات و خدمات سازمان اجتماعی است.
وی طرح بخشودگی جرایم بیمه ای را از اقدام های خوب دانست و گفت: سازمان تامین اجتماعی در حمایت از نیروی مولد تولیدی، صنعتی و خدماتی در سال 96 و 97 این طرح را اجرایی کرد که کمک خوبی به تولیدکنندگان شد.
6164/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.