به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر در عسلویه افزود: امروز امنیت مطلوب و پایداری در نظام جمهوری اسلامی وجود دارد که همگان باید با پاسداری از این موهبت الهی قدردان آن باشیم.
وی بیان کرد: وجود برخی مشکلات در کشور باعث شده دشمن بیش از هر زمان دیگری به فکر دسیسه علیه نظام جمهوری اسلامی باشد در چنین شرایطی هوشیاری مردم در مقابل این توطئه ها ضروری است.
گراوند تاکید کرد: در چنین شرایطی اتحاد، انسجام و برادری لازمه جامعه اسلامی است و در عسلویه پایتخت انرژی کشور این مهم به خوبی در بین شیعه و برادران اهل سنت نمایان است.
استاندار بوشهر ادامه داد: هرچند عسلویه دارای ظرفیتهای مهمی در بخش‌های مختلف نفت، گاز و صنایع پتروشیمی است ولی در کنار این قابلیتها باید به
مسائل و مشکلات جامعه پیرامونی آن توجه ویژه شود.
وی یادآور شد: تامین آب آشامیدنی از خواسته های اصلی مردم شهرستان عسلویه است که با توجه به صدور مجوز احداث آب شیرین کن مکان یابی
آن از سوی محیط زیست آغاز شده است.
استاندار بوشهر در خصوص اشتغال جوانان شهرستان عسلویه گفت: هرچند این شهرستان کمترین نرخ بیکاری را در استان دارد ولی باز هم وجود جوانان فاقد شغل زیبنده این منطقه نیست.
وی با تاکید بر سرعت بخشی احداث بیمارستان 32 تختخوابی سپاه در چاه مبارک شهرستان عسلویه گفت: بهره برداری از این مرکز درمانی نقش مهمی در ارتقای شاخص خدمات درمانی در این شهرستان دارد.
گراوند عنوان کرد: وزارت نفت با شیوه نامه جدید خود توجه خاصی به تحقق مطالبه مردم شهرهای میزبان صنایع نفت، گاز و پتروشمی دارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از سال 88 تا 92، یک هزار و 440 میلیارد ریال از محل اعتبارات آلایندگی و ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاریهای استان بوشهر پرداخت شده که این میزان در سال های 92 تا 97 به یکهزار و 720 میلیارد ریال افزایش یافته است.
استاندار یادآور شد: از این میزان اعتبار توزیع شده چهار هزار و 500 میلیارد ریال
سهم شهرستان عسلویه بوده است.
7212/6047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.