یلدا دارابی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:مراجعان به دندانپزشکی نیز 132 هزار و 861 نفر بوده که این رقم در سال 96 نسبت به سال 95 رشد سه درصدی داشت.
دارابی افزود: در سال گذشته 33.76 درصد مراجعان به پزشکان عمومی، 50.15 درصد به پزشکان متخصص و 8.17درصد به دندانپزشکان مراجعه کردند.
وی گفت: شمار بستری شدگان بوشهری در بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی این استان نیز 30 هزار و 473 نفر گزارش شده که در مقابل سال قبل 2.8 درصد رشد پیدا کرده است.
دارابی تصریح کرد: شمار مراجعان به پزشکان عمومی نیز یک میلیون و 241 هزار و 829 نفر و مراجعان به پزشک متخصص نیز 252 هزار و 213 نفر گزارش شد.
این مقام مسوول اظهارداشت:با رایزنی های صورت گرفته درمانگاه تخصصی گناوه شبانه روزی و همچنین درمانگاه دیر نیز دو شیفته می شود.
وی گفت: بیمارستان های 186 تخت خوابی سلمان فارسی، 42 تخت خوابی مهر برازجان و 32 تخت خوابی حضرت نبی اکرم (ص) عسلویه سه بیمارستان تامین اجتماعی در استان بوشهر است.
این مقام درمانی افزود: پلی‌کلینیک های تخصصی برازجان، کنگان و مبعث بوشهر(شبانه روزی)، درمانگاه تخصصی گناوه و درمانگاه عمومی شهرستان‌های دیلم، دیر و جم نیز هفت مرکز سرپایی تامین اجتماعی در استان بوشهر است.
دارابی یادآورشد: از این مرکزها سه مرکز استیجاری است که عملیات احداث ساختمان درمانگاه برازجان آغاز شده و احداث درمانگاه دیلم نیز در مرحله تغییر کاربری زمین از اداری به درمانی است.
وی گفت: مرکز درمانی تامین اجتماعی در جم نیز باتوجه به عام المنفعه بودن آن از شهرداری انتظار داریم با نگرفتن عوارض زمینه احداث مرکز ملکی تامین اجتماعی در جم را فراهم کند.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر افزود: در صورت عدم اخذ عوارض شهرداری اعتبار پیش بینی شده برای جم صرف ساختمان و تجهیزات شده و از صرف اعتبارات برای مواردی همچون عوارض شهرداری جلوگیری می شود.
وی گفت: در این زمینه در خورموج با عدم گرفتن عوارض شهرداری همکاری مطلوبی برای احداث درمانگاه جدید این شهر انجام شد که امیدواریم این رویه در جم نیز تحقق یابد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: با احداث درمانگاه تامین اجتماعی خورموج شمار پلی کلینیک های تامین اجتماعی در استان بوشهر به هشت مرکز افزایش می یابد.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.